خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان:
همدان-فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان گفت: همانگونه که امام حسین(ع) با شهادت اسلام را تضمین کرد، سردار سلیمانی هم با شهادتش راه مقاومت را تضمین کرد.
کد خبر: ۹۴۰۵۷۹۷
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرتیپ دوم امیر پرویز مرادبکی در ویژه برنامه «به تماشای سرو» بزرگداشت شهادت حضرت زهرا(س) و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در اجتماع ارتش ولایی در حسینیه امام خمینی(ره) همدان اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) خیلی زود به آغوش پدر برگشت چراکه ام ابیها بود.

وی با بیان اینکه به واسطه بی‌تدبیری، کج‌فهمی و عدم بصیرت مردم زمانه حضرت علی(ع) در کوفه و نجف، امام حسن(ع) در بقیع، امام حسین (ع) در کربلا و حضرت زینب(س) در دمشق غریب بودند، گفت: یا فاطمه به نجواهای شبانه‌ات قسم دیگر نمی‌گذاریم این صفحه ننگ تاریخ ورق بخورد.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان عنوان کرد: از فرزند حضرت زهرا(س) چنان صیانت و حفاظت می‌کنیم تا به کوری دشمنان پرچم اسلام حقیقی به دست با کفایتش، به دست آخرین فرزند سلاله پاک پیامبر(ص) حضرت بقیه الله(عج) اعظم برسد.

وی با بیان اینکه مگر ارتش فاطمی بمیرد تا بار دیگر دشمن حرمت‌شکنی آل ائمه پاک بقیع را ببیند، افزود: دشمنان فکر کردند با حذف فیزیکی سردار سلیمانی تفکر، مکتب او حذف خواهد شد اما سردار سلیمانی یک فرد نبود یک ملت و مکتب بود.

امیر مرادبکی با بیان اینکه همانگونه که امام حسین(ع) با شهادت اسلام را تضمین کرد، سردار سلیمانی هم با شهادتش راه مقاومت را تضمین کرد، عنوان کرد: به دشمنان کوردل عرض می‌کنیم که انتقام هنوز باقی است باید تقاص پس بدهند.

وی با بیان اینکه ما می‌دانیم برای دشمنان کوردل صهیونیسم و آمریکایی انتظار انتقام از خود انتقام سخت‌تر است، خاطرنشان کرد: باید هزاران بار بمیرید تا ما انتقام خون سردار را بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات