فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: راه رسیده به قله‌های موفقیت در کشور عمل به مکتب حاج قاسم است.
کد خبر: ۹۴۰۵۹۰۸
|
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی از سردار سلیمانی به عنوان معمار شکست استکبار در منطقه نام برد و اظهار داشت: سردار سلیمانی پیچیده‌ترین جریان های تکفیری و علیه بشریت را در منطقه شکست داد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان گفت: سردار سلیمانی راهبردهای دشمن را به تاکتیک تبدیل کرد و در تمام عرصه ها میدان دار و پیشتاز بود.

وی بیان کرد: تعهد، مردم داری، ولایت مداری و ماندن در مسیر جهاد و شهادت از حاج قاسم یک شخصیت بزرگ ساخت که تا ابد در دل مردم کشور و جهان جای دارد.

شاکرمی با اشاره به حضور سردار سلیمانی در جنگ تحمیلی و میدان داری او خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی در میدان دفاع مقدس به یک مرد بزرگ تبدیل شد و شخصیت های زیادی را تحت تاثیر قرار داد.

وی گفت: سردار دلها با تأسی گرفتن از گفتمان امام و ولایت توانست این نگاه را به بیرون از مرزها انتقال و با وجود هجمه های دشمنان تمام قد در مقابل آنها ایستاد.

جمال شاکرمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سبک و سیره ی تربیتی حاج قاسم می تواند جوانانی ارزشی، ولایت مدار و عاشق انقلاب را تربیت کند.

فرمانده سپاه استان راز و رمز موفقیت سردار بزرگ کشور را خلوص و بندگی او خواند و گفت: سردار سلیمانی برای خدا و در مسیر ولایت حرکت می کرد و در این مسیر حتی خانواده و فرزندان خود را ندید گرفت.

ارسال نظرات