خبرهای داغ:
همدان-فرمانده یگان آموزش شهید سلیمانی سپاه ناحیه همدان گفت:انقلاب اسلامی ایران هشت سال مقاومت در برابر همه دشمنان را تجربه و انواع توطئه‌ها را خنثی کرده است و امروز در مجامع بین المللی با عظمت از او یاد می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۶۰۵۳
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، باقر نوابی در یادواره سپهبد شهید قاسم سلیمانی و مدافعین حرم که به همت پایگاه شهیدان نوری حوزه حضرت فاطمه (س) همدان برگزار شد، اظهار داشت: حاکمان هر کشوری وظیفه دارند برای حفظ بقای ملت و اراضی و استقلال خود کوشش کنند و در این بین دولت‌ها دو راه در پیش دارند، یا مقاومت و یا تسلیم در برابر متجاوزین.

وی افزود: بعضی دولت‌ها به علت بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی تسلیم دشمنان می‌شوند، مانند قاجارها و پهلوی‌ها که اراضی کشور و فرهنگ کشور را مورد هجوم دشمنان قرار می‌دهند.

فرمانده یگان آموزش شهید سلیمانی سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: مقاومت که روش دوم است که سختی زیادی در پیش دارد اما نتیجه آن هم بسیار خوب است .

وی افزود: وقتی که در برابر زورگویان عالم ایستادگی می‌کنیم، در همه زمینه‌ها رشد خواهیم کرد و به خودکفایی خواهیم رسید، همانگونه که انقلاب اسلامی ایران هشت سال مقاومت در برابر همه دشمنان را تجربه کرد و انواع توطئه‌ها را خنثی کرده است و امروز در مجامع بین المللی با عظمت از آن یاد می‌شود.

نوابی عنوان کرد: ایران اسلامی ۲۳۰ هزار شهید تقدیم کرده تا بعد از ۴۲ سال از انقلاب یک سانت از اراضی کشور را از دست ندهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات