توزیع ماسک رایگان در زاهدان

زاهدان/ همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) 2 هزار ماسک رایگان با همت جهادگر بسیجی در زاهدان توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۱۳۰
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: یکی از رسالت های مهم جهادگران ارائه خدمت بی منت به محرومین و نیازمندان در جامعه است.

وی با اشاره به این مطلب که جهادگران بسیجی با داشتن تفکر انقلابی و روحیه جهادی در خط مقدم کمک رسانی بوده و هستند ادامه داد: جهادگر بسیجی عضو گروه جهادی یاوران سلامت زندگی خود را وقف خدمت رسانی به مردم کرده است تا شاید گره کوچکی از زندگی نیازمندان را باز کند.

دکتر نادر میری ادامه داد: دکتر نادر میری مسئول گروه جهادی یاوران سلامت دانشگاه‌علوم‌پزشکی‌زاهدان احساس تکلیف کرده تادر شرایط حساس کرونایی که مردم خواهان شرکت در مراسمات مذهبی و عزاداری دخت نبی مکرم اسلام هستند با ایجاد شرایط مناسب فرصت شرکت علافه مندان در این مراسم را فراهم کند.
دبیر شاهد و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: این خیر جهادگر با اقدام خودجوش و مردمی از هر طریقی درصدد کمک به همنوع خود و کشیدن سد محکمی در مقابل این مهمان ناخوانده است، اقدامی خودجوش همچون توزیع ماسک رایگان که می تواند ضامن سلامت مردم باشد.

این مسئول بیان کرد: جهاد گر بسیجی عضو گروه جهادی یاوران سلامت زندگی و سرمایه شخصی خود را وقف خدمت به محرومین و نیازمندان کرده و دوشا دوش کادر درمان در راستای مهار این ویروس از ابتدا شیوع در صحنه حضور فعال و چشمگیری داشته و تا ریشه کنی کامل این بیماری همچنان حضور دارد و به مردم خدمت رسانی می کند.

وی تصریح کرد: در این اقدام مردمی دکتر نادر میری در صدد کمک به همنوعان برآمده به همین منظور همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در آستان مهدیه شهدا گمنام زاهدان تعداد ۲ هزار ماسک رایگان را در قالب پویش نذر ماسک فاطمی بین توزیع کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار