خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی دختران حاج قاسم کبودراهنگ:

تربیت را باید از نسل خردسال شروع کنیم

کبودراهنگ-مسئول گروه جهادی دختران حاج قاسم کبودراهنگ جامعه هدف این گروه را دانش آموزان در مناطق محروم عنوان کرد و گفت: تربیت را باید از نسل خردسال شروع کنیم که اینها آینده‌سازان اسلام هستند.
کد خبر: ۹۴۰۶۱۹۳
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

معصومه موسی‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: گروه جهادی دختران حاج قاسم به طور رسمی همزمان با دومین شهادت سردار سلیمانی کلید خورده است.

وی ادامه داد: این گروه جهادی با هدف کار فرهنگی، تربیتی و قهرمان‌سازی از شخصیت والای سردار سلیمانی در اذهان برای دانش‌آموزان مناطق محروم شهرستان کبودراهنگ با حضور ۱۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌ها از رشته‌های مختلف دانشگاهی تشکیل شده است که هر عضو در این گروه با تخصص و مهارتی که دارد ارائه خدمت می‌کند.

مسئول گروه جهادی دختران حاج قاسم کبودراهنگ، جامعه هدف این گروه را دانش آموزان در مناطق محروم عنوان کرد و با اشاره به سخنی از شهید حسن ترک گفت: تربیت را باید از نسل خردسال شروع کنیم که اینها آینده‌سازان اسلام هستند.

وی بیان داشت: به عقیده بنده کار فرهنگی برای همه سنین لازم و ضروری است؛ یک ساعت کار تربیتی در سنین کودکی تاثیرش برابر ۲۰ساعت کار در بزرگسالی است.

موسی‌پور در مورد تامین هزینه‌های این گروه جهادی گفت: ما از طریق خیرین و همچنین راه‌اندازی پویش در فضای مجازی توانسته‌ایم بسته‌های فرهنگی تربیتی، غذایی تهیه و توزیع کنیم.

وی ضمن تشکر از حامیان این گروه جهادی گفت: امید است به یاری خیرین و مسئولین و مردم دغدغه‌مند گام‌های بلندی در راستای فرهنگ‌سازی و محرومیت‌زدایی در شهرستان کبودراهنگ برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات