خبرهای داغ:
آیت الله نوری همدانی:

حرکت مردم قم در ۱۹ دی ماه حماسه ای تاریخ ساز بود

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه حرکت مردم قم در ۱۹ دی ماه حماسه ای تاریخ ساز بود گفت: انقلاب اسلامی نتیجه فداکاری و از خود گذشتگی شهداست و دشمنان امروز به دنبال تضعیف نظام و انقلاب ما هستند.
کد خبر: ۹۴۰۶۴۲۶
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله نوری همدانی، در دیدار با اساتید و نخبگان ببسبجی حوزه علمیه قم، همزمان با گرامیداشت سالروز نوزدهم دی ماه ۱۳۵۶ گفت: ما موظفیم شکوه و عظمت انقلاب اسلامی را حفظ کنیم و مقابل فتنه دشمنان ایستادگی کنیم.

این مرجع تقلید شیعیان جنگ تحمیلی را نمونه ای از فتنه انگیزی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمنان با حیله های گوناگون مسلمانان را در کشورهای مختلف جهان به جان هم انداخته اند و فتنه های متعددی را میان مسلمانان ایجاد کرده اند.

وی با بیان اهمیت انقلاب اسلامی در زمان معاصر تصریح کرد: امام رحمه الله علیه اسلام را در سطح جهان زنده کرد، از این رو تمامی محرومان و مستضعفان چشم به نظام مقدس اسلامی ایران دوخته اند.

آیت الله نوری همدانی در ادامه وجود امام راحل را ذخیره الهی دانست و افزود: امام با قیام خود توانست هم استبداد داخلی و هم استکبار جهانی را شکست دهد و استقلال و آزادی را برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات