خبرهای داغ:

نشست بصیرتی با محوریت سبک فاطمی در سرخه برگزار شد

همزمان با دهه بصیرت نشست بصیرتی با محوریت سبک فاطمی-سبک زندگی به همت پایگاه مقاومت حضرت رقیه (س) در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۵۲۴
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) نشست بصیرت فاطمی با حضور زهرا مهدوی نژاد سرمربی حلقات صالحین در پایگاه حضرت رقیه (س) سرخه برگزار شد.

همچنین حلقه شهید اسماعیل جمال (دختران حاج قاسم) با دعوت از مادران متربیان در این مراسم همراه با روضه خوانی و سینه زنی برپا شد. بسیجیان این حلقه از این برنامه استقبال و در برپایی مراسم ها مشارکت کردند. تشکیل حلقه نوجوانان شهید حسین صفا همراه با مسابقه نقاشی با موضوع  شهادت سلیمانی از دیگر برنامه های اجرایی به همت این پایگاه بوده است.

گفتنی است مصادف با شهادت حضرت بینایی از خواهران بسیجی و روضه خوان پایگاه با موضوع سبک فاطمی و روضه خوانی در حلقه های پیشکسوتان و میانسالان این پایگاه مقاومت حضور یافت.

در جهت بصیرت افزایی بسیجیان نشست سبک فاطمی -سبک زندگی تشست بصیرتی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه تشکیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی در این جمع اظهار کرد: در مسیر ولایت مداری با الهام‌گیری از سیره حضرت زهرا (س)، باید بصیرت، دشمن‌شناسی و مقاومت حضرت را الگوی خود قرار دهیم.

او با بیان اینکه ترویج سبک زندگی دینی و اسلامی از نیازهای ضروری امروز جامعه است، افزود: ولایت محوری فاطمی (س) دارای زمینه‌ها و ستون‌های محکمی از جمله بصیرت، دشمن‌شناسی و مقاومت است که بصیرت می‌تواند به‌عنوان راهکاری برای شناخت و آگاهی عمیق از جریانات و اتفاقات، درک صحیح و تشخیص بین حق و باطل پایه‌های محکم ولایت محوری قرار بگیرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها