استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی بسیج، گفت: در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان مصوب شد تا از ظرفیت گروه‌های جهادی بسیج برای فرایند تکمیل سالن‌های ورزشی نیمه‌تمام استان استفاده شود.
کد خبر: ۹۴۰۶۵۴۴
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ غلامعلی حیدری در نشست با جمعی از اعضای گروه‌های جهادی استان افزود: از ظرفیت گروه‌های جهادی می‌توان در مدرسه‌سازی و احداث مسکن به ویژه در روستاها استفاده کرد.

وی، کادرسازی را از مهمترین برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: یکی از بخش‌هایی که می‌توان از ظرفیت آن برای کادرسازی بهره گرفت، گروه‌های جهادی است که در همین راستا می‌طلبد بین جوانان و گروه‌های جهادی پیوند برقرار کرد.

حیدری با تاکید بر استفاده از بخش خصوصی در توسعه استان، تصریح کرد: یکی از راه‌هایی که می‌توان بر جلب نظر سرمایه‌گذاری برای ورود به استان بهره گرفت فرهنگسازی و اقناع‌سازی است که در این خصوص گروه‌های جهادی می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری، خروج استان از بن‌بست را از دیگر برنامه‌های مهم خود برشمرد و گفت: تلاش شده تا از ظرفیت بنیادهایی نظیر قرارگاه خاتم الانبیاء در تکمیل طرح‌های راهسازی مهم استان از جمله باند دوم محور چهارخطه بروجن به لردگان به ایذه بهره گرفت.

حیدری با اشاره به نقش مهم طرح بهداشتی مقابله به ویروس کرونا با عنوان طرح شهید سلیمانی در مهار ویروس کرونا، اظهار داشت: می‌طلبد این طرح بیش از پیش در استان فعال شود.

وی، بیکاری را از مهمترین چالش‌های استان عنوان کرد و گفت: برای رفع این چالش لازم است تا با همفکری و هم‌افزایی فرصت‌های شغلی برای بیکاران فراهم  کرد که رونق مشاغل خانگی در این راستا می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

حیدری، محرومیت‌زدایی را از دیگر امور ضروری استان دانست و گفت: در پیشبرد امور استان با کسی تعارف ندارم و کسانی که در استان مسئولیت قبول می‌کنند باید با روحیه جهادی و میدانی امور را پیگیری کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری، فلسفه وجودی مدیریت در نظام جمهوری اسلامی را خدمت به مردم دانست و افزود: با سرلوحه قراردادن این اصل تحرک خوبی در استان در تحقق برنامه سال ۱۴۰۰ شکل گرفته است.

حیدری خاطر نشان کرد: تامین آب، جاده‌سازی، احداث مسکن محرومین و کشت گیاهان دارویی از جمله برنامه‌های مهم استان است که گروه‌های جهادی نیز می‌توانند با هم‌افزایی و همراهی در اجرای این برنامه‌ها دولت را یاری دهند.

وی افزود: انتظار می‌رود در سالجاری ۱۰ برابر سال گذشته در استان جنگلکاری شود و به ویژه در رابطه با کشت گونه بلوط کار جهادی صورت گیرد.

ارسال نظرات