خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۱۹ قبضه سلاح جنگی و دستگیری ۱۸ نفر از عوامل تیراندازی در سطح استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۶۷۶۳
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سید محمد صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با عاملان تیراندازی‌ها، دارندگان و عوامل خرید و فروش سلاح‌های غیرمجاز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی خوزستان، اولین روز از اجرای بیست و نهمین مرحله طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز، توسط پلیس امنیت عمومی به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر استان خوزستان با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی 18 نفر عاملان تیراندازی‌ها، دارندگان و عوامل خرید و فروش سلاح‌های غیرمجاز را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در این ارتباط 6 قبضه انواع سلاح جنگی، 13 قبضه اسلحه شکاری و 209 عدد فشنگ مربوطه کشف شد.

صالحی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها