فرمانده سپاه قدس گیلان:

استقبال خبرنگاران از جشنواره ابوذر مطالبه‌گری از مسئولان است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: استقبال خوب خبرنگاران از جشنواره ابوذر نشان دهنده مطالبه گری از مسئولان است.
کد خبر: ۹۴۰۷۱۹۴
|
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمد عبدالله پور در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت مؤثر رسانه‌ها در ایام کرونا، اظهار کرد: رسانه‌ها در ایام کرونا یار و یاور سپاه قدس گیلان در کنترل این بیماری بودند و خبرنگاران در کنار علوم پزشکی و سپاه جهادی وارد میدان شدند و با این ویروس منحوس مبارزه کردند.

وی با بیان اینکه بیش از دو هزار رسانه برای ایجاد فضای یاس و ناامیدی در کشور فعالیت می‌کنند، افزود: نقش رسانه‌های داخلی در مبارزه با اخبار ناامید کننده و دروغ دشمنان بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خبرنگاران حلقه واسط میان مردم و مسئولان جهت انعکاس مشکلات جامعه هستند، تصریح کرد: امروزه بحران‌های جامعه به راحتی توسط رسانه و خبرنگاران قابل کنترل است.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه وظیفه اصلی رسانه‌ها در شرایط فعلی انعکاس درست اخبار است، بیان کرد: خبرنگاران می‌توانند با احساس مسئولیت و در راستای عمل به رسالت خود توطئه دشمنان را خنثی کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری هفتمین دوره جشنواره ابوذر، عنوان کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر یکی از معتبرترین جشنواره‌های رسانه‌ای کشور است که هرساله و در سالروز تأسیس سازمان بسیج رسانه به بهترین نحو ممکن در گیلان برگزار می‌شود.

وی حضور اصحاب رسانه در هفتمین جشنواره رسانه ابوذر را نشان دهنده اعتماد به بسیج رسانه دانست و ادامه داد: امسال بیش از هزار و ۵۰۰ اثر به جشنواره ابوذر ارسال شده است

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: استقبال خوب خبرنگاران از جشنواره ابوذر این پیام را برای مسؤولان دارد که آنها فعال هستند و همواره از آنها مطالبه گری می‌کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار