فرمانده سپاه استان البرز گفت: ارتباط مسجد و پایگاه باید قوی تر شود؛ اگر این ارتباط بیشتر شود مشکلات محله حل خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۵۰۱
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) از پایگاه مقاومت بسیج کوثر حوزه 418 حضرت معصومه (س) ناحیه امام هادی (ع) بازدید کردند.

ارتباط مسجد و پایگاه بسیج باید قوی تر شود

سردار حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در این بازدید، خواستار گزارش عملکرد یک ساله این پایگاه بسیج شد و گفت: ارتباط مسجد و پایگاه باید قوی تر شود؛ اگر این ارتباط بیشتر شود مشکلات محله حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیج فرزند مسجد است و مسجد باید محور همه فعالیت ها قرار گیرد، مطرح کرد: بسیج پاره تن مردم است و هر جایی که لازم باشد وارد میدان می شود.

خواهر هدایتیان، فرمانده پایگاه کوثر حوزه 418 سپاه ناحیه امام هادی (ع) نیز گفت: مهمترین معضل کنونی، وجود منازلی است که در آن ها موادمخدر توزیع شده و این امر منجر به افزایش آمار اعتیاد و طلاق در سطح جامعه می شود.

وی ادامه داد: راهکارهای پایگاه بسیج کوثر در این خصوص برگزاری نشست های پیشگیری از اعتیاد برای خانواده ها و همچنین برگزاری کارگاه های سبک زندگی اسلامی و مشاوره خانواده است که به صورت مستمر برگزار می شود.

فرمانده پایگاه کوثر حوزه 418 سپاه ناحیه امام هادی (ع) ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله پایگاه بیان کرد: راه اندازی کارگاه تولید ماسک با فعالیت 40 نفر از خواهران جهادگر در زمینه دوخت، بسته بندی، استریل و توزیع ماسک ها میان مردم از جمله اقدامات این پایگاه است.

هدایتیان اجرای طرح شهید بهنام محمدی را از دیگر فعالیت های این پایگاه دانست و افزود: دو سال است که این طرح با همکاری مدرسه ولایت فقیه در حال اجراست. صندوق قرض الحسنه پایگاه نیز بیشتر از دو سال است تشکیل شده و بالغ بر ۱۲۰ عضو دارد و حدود ۹۰ سری تسهیلات درمانی، جهیزیه، مسکن، اشتغال و ... به مردم پرداخت کرده است.

در پایان این بازدید، سردار حیدرنیا از زحمات بسیجیان این پایگاه به خصوص فرمانده تشکر و قدردانی و از خداوند متعال آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون آن ها را مسئلت کرد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها