تعطیلی مدارس در برخی از شهرهای استان

بارش برف سنگین در برخی ار شهرهای استان، موجب تعطیلی مدارس در روز شنبه شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۵۲۵
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹

تعطیلی مدارس در برخی از شهرهای استان

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل  ، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش، روز شنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ به دلیل بارش برف و برودت هوا در شهر اردبیل ، کلیه دوره‌های تحصیلی نوبت صبح و بعد از ظهر و در خلخال دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول نوبت صبح و بعد از ظهر ، تعطیل است و آموزش به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد انجام و آزمون‌های حضوری لغو و به روز‌های بعد موکول می‌شود.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اعلام کرد : امتحانات نهایی پایه دوازدهم (داوطلبان آزاد و واحد مانده‌ها) و پایه نهم (بزرگسالان و داوطلبان آزاد) استانی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

همچنین به دلیلِ بارشِ سنگینِ برف و سرمای هوا در شهر‌های خلخال، سرعین، نمین، کوثر، خورش رستم، هیر، و ارشق، آموزش در همه دوره‌های تحصیلی نوبتِ صبح و عصر، به صورتِ مغیرحضوری و از طریقِ شبکه مجازی شاد انجام می‌شود.

آزمون‌های حضوری هم در مدارس این شهر‌ها فردا شنبه ۲۵ دی لغو و به روز‌های بعد منتقل می‌شود.

معاونتِ آموزشی و تحصیلاتِ تکمیلیِ دانشگاهِ محققِ اردبیلی هم درباره برگزاریِ حضوریِ امتحاناتِ شنبه ۲۵ دی اعلام کرده: دانشجویانِ دوره‌های تکمیلی شاملِ کارشناسیِ ارشد و دکتری، فردا شنبه ۲۵ دی امتحاناتِ حضوریِ ساعتِ ۸:۰۰ و ۸:۳۰ دقیقه‌ی نوبتِ صبح، در ساعتِ ۱۰:۰۰ برگزار می شود.

زمانِ برگزاریِ آزمون‌های غیرِحضوریِ دانشگاهِ محققِ اردبیلی هم تغییر نکرده و در زمانِ مقرر برگزار میشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار