فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارزوئیه از تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به یاد حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۷۵۹۷
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سرهنگ پاسدار محسن اسماعیل زاده، در گفتگو با خبرنگار بسیج  از تهیه و توزیع هفتصد بسته معیشتی در شهرستان ارزوئیه خبر داد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارزوئیه افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، مرغ، حبوبات و ... ارزش ریالی کل بسته ها سیصد میلیون تومان است که در این شهرستان توزیع شد.

اسماعیل زاده با تأکید بر اینکه این کمک‌های مؤمنانه همچنان تداوم خواهد داشت، گفت: بسیج و سپاه در دوران شیوع کرونا در کنار مردم و مجموعه کادر درمان بوده و هستند.


وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی به فرموده رهبر انقلاب یک مکتب است، اظهار کرد: کمک به مردم یکی از شاخص‌های سردار دل‌ها بود و این کمک‌ها فراتر از کشور ما است و در منطقه غرب آسیا گسترش یافت و برای همین این شهید گرانقدر در دل‌ها ماندگار شد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارزوئیه با تأکید بر اینکه بسیج و سپاه تلاش می‌کنند که مروج مکتب حاج قاسم باشند، تصریح کرد: امروز همه باید تلاش کنیم تا در جهاد تبیین و روایتگری درست مکتب حاج قاسم تلاش کنیم و با تحریف و جنگ ادراکی دشمنان مقابله کنیم

ارسال نظرات