خبرهای داغ:
حجت الاسلام حاجی صادقی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای تحوّلی دانشگاه جامع امام حسین (ع):جهاد علمی از برجسته ترین مصادیق جهاد است
کد خبر: ۹۴۰۷۶۳۷
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،  حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی جهاد علمی را از برجسته ترین مصادیق جهاد دانست و گفت:جوانان ما کلیدواژه ی "ما می توانیم" را به" ما توانستیم"، تبدیل کردند و مسئولین نیز باید از ظرفیت های دانشگاه در حوزه نوآوری، خلّاقیت و ابتکار، در راه خدمت به مردم و آبادانی میهن، بهره برداری کنند.

جهاد علمی از برجسته ترین مصادیق جهاد است

به گزارش سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولین از نمایشگاه دستاوردهای تحوّلی دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت های این دانشگاه در حوزه ی علمی، فناوری و پژوهشی دانشگاه قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در حاشیه ی این بازدید برجسته ترین مصداق جهادرا جهاد علمی عنوان و تصریح کرد: امروز شاهد پیشرفتهای بسیار خوبی در زمینه های مختلف بودم و تصوّر نمی کردم که این حجم از مجاهدت علمی در این دانشگاه صورت گرفته باشد.

وی افزود: این پیشرفت ها، نمونه ی بارز فعلُ الله است وخرمشهرهای علمی را هم خدا به دست این جوانان، آزاد خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه خطاب به جوانان پژوهش گر اظهار کرد: در این مسیر با ثبات بیشتر پیش روید و شاکر خدا باشید. شما جوانان، کلیدواژه ی "ما می توانیم" را به" ما توانستیم"، تبدیل کردید و مسئولین نیز باید از ظرفیت های دانشگاه در حوزه نوآوری، خلّاقیت و ابتکار، در راه خدمت به مردم و آبادانی میهن، بهره برداری کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه این ابداعات و ابتکارات نقش مهمی در امنیت آفرینی ایران اسلامی دارند گفت: دشمن در تلاش است با اقدامات خود، مردم را نا امید کند و وضعیت کشور را سخت جلوه دهد. و ما باید با ارائه ی این دستاوردها به جامعه، نشان دهیم که چه اتفاقات و موفقیت ها و پیروزی های خوبی به دست جوانان ما حاصل شده تا مردم عزیز امیدوارتر شوند و به فرزندان خود افتخار کنند.

ارسال نظرات