خبرهای داغ:
 استاندار خوزستان گفت: رشد و توسعه نیازمند سرمایه‌گذاری است و سرمایه‌گذاری بر امنیت و نظم متکی است و امنیت نیز مرهون حافظان آن است.
کد خبر: ۹۴۰۷۸۳۷
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱

صادق خلیلیان روز یکشنبه در یادواره ۶۰۸ شهید نظم و امنیت استان خوزستان در سرسرای اجتماعات فرماندهی انتظامی خرمشهر بیان کرد: امروز جایگاه جمهوری اسلامی در زمینه توسعه پزشکی و علمی و دیگر زمینه‌ها رشد خوبی داشته و جایگاه آن را در مسیر کشورهای با توسعه بالا قرار داده است.

وی با بیان اینکه مسیر حیات جامعه، تداوم زندگی مردم و رشد و توسعه بر اساس نظم‌ و امنیت استوار است افزود: رشد و توسعه کشور، مرهون تلاش نیروهای پرتوان جمهوری اسلامی در حفظ نظم و امنیت جامعه است.

خلیلیان ادامه داد: انقلاب اسلامی همواره در مسیر رشد حرکت کرده است و دشمنان انقلاب نیز تلاش خود را در جهت ایجاد مانع در راه پیشرفت کشور طراحی و اجرا کرده‌اند.
استاندار خوزستان بیان کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی خسارات زیادی به ویژه در جنگ تحمیلی به ایران اسلامی وارد کرد اما به مقاصد شوم خود نرسید و امروز ایران اسلامی در مسیر رشد و توسعه کشور با بالندگی، به راه خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی وظیفه دفاع از مردم در برابر برهم زنندگان امنیت را به عهده دارد چرا که لازمه رشد و توسعه کشور حفظ نظم و امنیت است.
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز نیز در این آیین گفت: اگر فردی فکر، اندیشه و رفتار خود را بر مدار ولایت قرار دهد می‌تواند ادعا کند که مرگش شهادت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدنبی موسوی‌فرد روحیه شهادت طلبی را در تلاش حداکثری تا مرز جان دادن، استقامت و مراقبت از حدود، خدایی بیان کرد و افزود: سردار شهید قاسم سلیمانی اسطوره آزادی خواهی و نماد انسان تراز انقلاب اسلامی است.
وی گفت: صدام رییس جمهور معدوم عراق، در جریان تجاوز به ایران، نام خرمشهر را محمره و نام سوسنگرد را خفاجیه نگذاشت و این روایت اشتباه است و اگر فردی از این نام‌ها استفاده کند ضد انقلاب نیست چرا که این نام‌ها در گویش مردم محلی از زمان‌های بسیار دور بوده است.

وی ادامه داد: این نام‌ها اسم‌های عربی این مناطق هستند و بدیهی است در صحبت عربی نام‌های محلی آنها بر زبان آورده شود.

یادواره ۶۰۸ شهید نظم و امنیت استان خوزستان با حضور سردار حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در خرمشهر در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها