خبرهای داغ:
سردار اشتری:

موفقیت در برقراری امنیت کشور مرهون خون شهدا است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: استقلال، آرامش و امنیت کشور ایران اسلامی مرهون و مدیون تلاش و جانفشانی شهدا است.
کد خبر: ۹۴۰۷۸۳۸
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

سردار حسین اشتری روز یکشنبه در یادواره ۶۰۸ شهید نظم و امنیت خوزستان در سرسرای اجتماعات فرماندهی انتظامی خرمشهر بیان کرد: امروز امنیت و آرامش کشور مدیون خون شهدا است و ما باید پاسدار این امنیت باشیم و در مسیری حرکت کنیم که مانند روزهای اول دفاع مقدس با کمترین امکانات و تجهیزات با توکل به خدا از کیان جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه شهدا برای همه نسل‌ها الگو و اسوه هستند، افزود: دوران دفاع مقدس دوران پر افتخاری است و جبهه مقاومت هم با تاسی از همین شهدا است که تاکنون به پیروزی رسیده است.

وی ادامه داد: با الگوگیری از همین شهدا، در حوزه علم و فناوری و انرژی هسته‌ای پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌ایم.
سردار اشتری رمز موفقیت شهدا را اخلاص، ولایت‌مداری و حرکت آنها در مسیر انقلاب بیان کرد و گفت: هر کجا که غیرت دینی داشته باشیم در برابر دشمنان پیروز خواهیم شد همانطور که در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما با غیرت دینی و اتکال به خداوند متعال به پیروزی رسیدند.

وی افزود: استان شهیدپرور خوزستان و شهدای نظم و امنیت این استان برای آرامش مردم و رضای خدا جان خود را فدا کردند و امروز باید همه تلاش کنیم که این امنیت همچنان برقرار باشد تا گروهی و یا کسانی جرات نداشته باشند که آرامش را برهم بزنند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تا پای جان از مردم دفاع، و در تلاش است نظم و امنیت را ارتقا دهد گفت: هر کجا که امنیت مردم توسط افراد خاطی مختل شود با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه دشمنان و معاندان دنبال این هستند تا به ثبات و اقتدار کشور خدشه وارد کنند ادامه داد: دشمن در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در غرب ، شرق و شمال کشور و پس از آن با جنگ تحمیلی فتنه‌ها برافروختند اما نیروهای انتظامی و نظامی در مقابل این فتنه‌ها ایستادند و امروز همان راه را با قاطعیت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با داشتن نیروهای حرفه‌ای و آموزش دیده با داشتن تجهیزات و امکانات به روز، با حمایت همه دستگاه‌های امنیتی این راه و حرکت رو به جلوی کشور که در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های بزرگی را طی کرده در مقابل دشمنان ایستادگی خواهد کرد.

نیروی انتظامی برای امنیت و آرامش مردم جانفشانی می‌کند

به گزاش بسیج فرمانده انتظامی استان خوزستان نیز در این آیین گفت: کارکنان نیروی انتظامی برای امنیت و آرامش مردم جانفشانی، و جان خود را تقدیم می‌کنند.

سردار سید محمد صالحی بیان کرد: این یادواره به مناسبت گرامیداشت شهدای فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار شده و از خانواده معظم شهدای انتظامی خوزستان اعم از مادران، همسران و فرزندان شهدا دعوت شده است.

وی بیان کرد: این عزیزان چه در طول هشت سال دفاع مقدس که در قالب فرمانده و سرباز در پاسگاه‌های مرزی با دست تقریبا خالی اما با دلی مملو از عشق و ایمان به خدا، پیامبر(ص) و ائمه(ع) ،در دفاع از تمامیت ارضی با دشمن تا بن دندان مسلح جنگیدند و چه پس از آن ، با تلاش وصف ناشدنی در حفظ امنیت، آرامش، جان و مال مردم عزیز کشورمان جهاد کرده و می‌کنند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: همکاران و همرزمان پرتلاش ما در جای جای میهن اسلامی از مرز تا مرکز شهرها، برای آسایش و امنیت و آرامش مردم عزیز جانفشانی می‌کنند و جان عزیز و شیرین خود را تقدیم می‌کنند.

وی افزود: این یادواره مصادف با سالروز وفات‌ ام البنین، همسر گرامی امام علی (ع) و مادر حضرت ابوالفضل عباس(ع) که به نام روز تکریم از مادران و همسران شهدا نامگذاری شده، برگزار شده است.

سردار صالحی بیان کرد: ما هرگز ایثار و از خودگذشتگی‌ها، صبر و پایداری مادران، همسران و فرزندان شهدای عزیز را فراموش نخواهیم کرد و از خداوند متعال می‌خواهیم که در دنیا و آخرت، شفاعت این عزیزان شامل حال همه ما شده و عاقبت بخیر و ختم به شهادت شود.

در این آیین از خانواده شهدای نظم و امنیت نیروی انتظامی استان خوزستان تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار