افزایش تعداد رادیولوژیست بیمارستان تامین اجتماعی اردبیل از بهمن ماه سال‌جاری

مسؤول روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: از اول بهمن‌ماه سال‌جاری چهار رادیولوژیست در بیمارستان تامین اجتماعی اردبیل به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۰۸۲۸۴
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

افزایش تعداد رادیولوژیست بیمارستان تامین اجتماعی اردبیل از بهمن ماه سال‌جاری

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، مهدی حبیبی اظهار کرد: موضوع «نارضایتی شهروندان اردبیل از نبود سونوگرافی در بیمارستان سبلان» با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۳ رادیولوژیست در بیمارستان تامین اجتماعی شهر اردبیل فعالیت می‌کنند اظهار کرد: در جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر به خصوص به بیماران سرپایی، از اول بهمن ماه سال‌جاری یک رادیولوژیست دیگر به مجموعه اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دریافت خدمات کامل و به موقع مطالبه به حق مردم است، اضافه کرد: به خاطر بالا بودن تعداد بیماران بستری شده و اولویت مراکز درمانی به ارائه خدمات برای بیماران بستری به‌ویژه خدمات سونوگرافی و رادیولوژی، رادیولوژیست‌ها نمی‌توانند به بیماران سرپایی در اسرع وقت خدمات ارائه دهند و این باعث ناراحتی مراجعه کنندگان شده است.

مسؤول روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: طبق هماهنگی‌های انجام یافته از اول بهمن ماه در بخش سونوگرافی می‌توانیم خدمات بیشتری ارائه دهیم و زمان مراجعه برای ویزیت سونوگرافی به بیمه شدگان اطلاع‌رسانی دقیق خواهد شد تا در این خصوص نیز مشکلی برای مراجعه‌کنندگان پیش نیاید.

حبیبی در خصوص سیستم نوبت‌دهی درمانگاه بیمارستان تامین اجتماعی نیز گفت: اعتراض مردم به‌علت اتمام سریع نوبت پزشکان متخصص است که در همان دقایق اولیه تمام می‌شود.

وی گفت: میزان ویزیت پزشکان متخصص محدود و مراجعه‌کنندگان زیاد هستند و برای همین باید در همان دقایق اولیه جهت دریافت نوبت به سایت مراجعه شود. البته قطعا برای رفع این مشکل بررسی‌های کافی را انجام داده و راهکار مناسب  برای سهولت دسترسی بیمه شدگان محترم و سایر مراجعه کنندگان انتخاب می‌کنیم.

ارسال نظرات