خبرهای داغ:
دبیر قرارگاه ۱۷ ربیع‌الاول سپاه نینوا استان گلستان از مانع‌زدایی و اشتغالزایی در مسیر تولید کشتارگاه بزرگ چیلای در شرق استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۸۳۱۵
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

بازگشت به تولید کشتارگاه بزرگ شرق گلستان با پیگیری قرارگاه ۱۷ ربیع

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ ابراهیم مهقانی دبیر قرارگاه ۱۷ ربیع‌الاول سپاه نینوا استان گلستان درباره حل مشکل کشتارگاه بزرگ چیلای در شرق استان اظهار کرد: طی یک اقدام رسالت‌محور و در راستای رفع موانع تولید در سالن جلسات فرمانداری شهرستان مینودشت و با حضور دبیر قرارگاه سپاه استان همچنین حضور فرماندار شهرستان، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه، دادستان مینودشت و ادارات کل گاز، آب منطقه‌ای، محیط زیست و دامپزشکی استان و ادارات برق، جهاد و ادارات متولی شهرستان اقدامات لازم برای بازگشت به چرخه تولید برای این کشتارگاه اجرا شد.

محمدتقی قزلسفلی سرپرست فرمانداری مینودشت با بیان اینکه اقدامات قرارگاه ۱۷ ربیع الاول سپاه گلستان شایسته تجلیل و قدردانی است، افزود: همه نهادها باید در مسیر مانع‌زدایی از فرآیند تولید برای این واحد کشتارگاهی تلاش کنند.

وی ادامه داد: مقرر شد که جهاد کشاورزی به عنوان نهاد پشتیبان موانع موجود در مسیر گازرسانی اراضی کشاورزی را حل و فصل کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: آب منطقه‌ای طی یک هفته قرارداد نهایی حفر چاه را آماده و تحویل کند، شرکت گاز نیز بلافاصله نسبت به عملیات گازرسانی اقدام کرده، شرکت برق نیز با بررسی موضوع در کمیسیون عالی استان عملیات برق‌دهی را به سرانجام رساند، اداره کل حفاظت محیط زیست با نامه دادستان نسبت به ساز و کار اجرایی برای رفع آلایندگی اقدام کرده، اداره کل دامپزشکی با توجه به نامه محیط زیست اقدام به صدور پروانه بهره‌برداری برای این واحد تولیدی کند، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز اقدام لازم برای مجوز تعبیه راه از مسیر شهرک صنعتی تا کشتارگاه را نهایی کند.

یاسر بای دادستان مینودشت اضافه کرد: خوشحال هستیم که با تدابیر قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه استان این نشست در شهرستان انجام شده است ضمن اینکه مدیرعامل کشتارگاه در طی ۶ ماهه اخیر کار جهادی را برای بازگشت به مسیر تولید انجام داده است.

جانشین سپاه مینودشت نیز عنوان کرد: این واحد تولیدی در یک فرآیند چهار ماهه بعد از بهره‌برداری نسبت به رفع چالش‌های حوزه تصفیه خانه و واحد کشتارگاهی اقدام کرده و قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه مینودشت نیز تمام توان خود را برای حل چالش‌های پیش‌رو در حوزه‌های فنی و تخصصی برای این مرکز تولیدی با رویکرد انقلابی دنبال خواهد کرد.

حمید ملک‌زاده مدیرعامل کشتارگاه بزرگ چیلای ابراز کرد: نشست امروز از برکات دولت انقلابی و رویکرد جهادی قرارگاه ۱۷ربیع الاول سپاه در مانع‌زدایی از مسیر تولید بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این واحد حداقل ۷۰ درصد اشتغال خود را افزایش خواهد داد و نشست امروز چالش و مسئله‌هایی که ۶ ماه به دنبال آن بودیم را برطرف کرد و از همه بانیان امر و مجریان اداری تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها