خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی گفت: دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سال جاری از ۲۹ دی ماه تا ۲۲ بهمن ماه جاری در این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۸۴۱۶
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵

یاشار کافی مولا در گفت و گو با خبرنگاران در ارومیه، با اشاره به وقفه ایجاد شده در برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: پس از دو سال وقفه، با همت و یاری اصحاب رسانه در صدد برگزاری دومین دوره این جشنواره هستیم.

وی افزود: این دوره از جشنواره، در 10 محور شامل دفاع مقدس و امنیت پایدار، جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک مومنانه، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، امید آفرینی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: قالب‌های برگزاری جشنواره نیز شامل خبر، گزارش خبری، تحلیلی، تحقیقی، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، مقاله و یادداشت، اینفوگرافی، موشن گرافی، فیلم کوتاه ویژه شبکه های اجتماعی است.

وی همچنین با اشاره به شیوه‌نامه شرکت در جشنواره برای اصحاب رسانه، گفت: تمامی رسانه های مرجع اخبار اعم از مکتوب و الکترونیک باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و در سامانه جامع رسانه ثبت شده باشند. همچنین آثار انتشار یافته با محورها و قالب‌های تعریف شده از اول فروردین ماه تا 22 بهمن ماه 1400 ، باید به صورت پی دی اف به همراه لینک به دبیرخانه جشنواره واقع در چهار راه شهید با هنر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد طبقه 2 و یا به شماره 9309-039-0933 ارسال شود.

کافی مولا ادامه داد: متقاضیان می توانند حداکثر در 3 قالب و در هر قالب تنها با یک اثر شرکت کنند. همچنین تمامی خبرنگاران شاغل یا آزاد که در رسانه‌های سراسری یا غیر سراسری شامل منطقه ای، استانی یا محلی، نمایندگی نشریات سراسری یا خبرگزاری ها و همچنین پایگاه های خبری استان فعالیت می‌کنند و همچنین دیگر کارکنان و اصحاب رسانه می توانند در جشنواره ابوذر شرکت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات