خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد
ملایر-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۲۱ فقره انواع سرقت و دستگیری ۶ نفر سارق در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۸۶۱۸
|
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، تجهیزات معابر عمومی و سیم برق بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی دو نفر از متهمان سابقه‌دار را شناسایی و طی دو عملیات ضربتی جداگانه آنان را در مخفیگاهایشان دستگیر کردند که پس از انتقال به یگان انتظامی به سه فقره سرقت از اماکن خصوصی و دو فقره سرقت از تجهیزات معابر عمومی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در ادامه و در حین گشت‌زنی یک نفر سارق سیم و کابل برق را در حین سرقت دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه هر سه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، افزود: برخورد با سارقان با هوشمندی و قاطعیت در دستور کار پلیس ملایر قرار دارد.

ساکی گفت: در راستای توجه به مطالبات شهروندان با محوریت برخورد با سارقان و کشف اموال مسروقه مرحله دیگری از طرح مبارزه باسرقت در شهرستان ملایر به اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه مامورین پلیس آگاهی شهرستان با انجام کار اطلاعاتی دقیق از مخفیگاه سارقان مطلع شدند، بیان داشت: مامورین پس از هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضایی و طی چند مرحله عملیات ضربتی و غافلگیرانه در یکی از روستا‌های شهرستان تعداد چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: در اجرای این طرح دو نفر سارق اماکن خصوصی و یک نفر سارق مغازه دستگیر شدند که سارقان دستگیر شده در مجموع به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند که هر سه نفر سارق با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

وی تصریح کرد: به منظور توانمندی در برابر شگرد‌های مجرمان، شهروندان به توصیه‌ها و هشدار‌های پیشگیرانه پلیس و مجهز کردن اموال و امکانات خود به تجهیزات بازدارنده و ضد سرقت اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات