در دیدار با معاون توسعه مدیریت استانداری مطرح شد؛

ارتقای سلامت اداری با برگزاری کارگاههای آموزشی

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: طرح ها و ایده های زیادی در زمینه مقابله با فساد اداری تهیه شده است تا بتوانیم کارآیی و اثربخشی سازمان ها را افزایش دهیم.
کد خبر: ۹۴۰۸۸۰۴
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار حسن نکویی در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری افزود: طرح ها و ایده های زیادی در خصوص ارتقا سطح سلامت اداری و مقابله با مفاسد در سازمان بسیج کارمندان تهیه و تدوین شده است که با همکاری استانداری اجرا می شود.

وی با اشاره به وظایف بسیج در ادارات اظهار کرد: ایجاد روحیه بسیجی و تقویت تفکر بسیجی بین اقشار مختلف از جمله مدیران و کارمندان و هماهنگی با مدیران کل دستگاههای اجرایی از طریق استانداری از جمله این طرح ها بوده که نیازمند ایجاد و ارتقای روحیه انقلابی و جهادی می باشد.

مدیر سازمان بسیج کارمندان ادامه داد: در این راستا تلاش می شود تا از طریق ارتباط با مدیران و تبیین برنامه های ابلاغی و برگزاری دوره های آموزشی با حضور اساتید مطرح کشوری و استانی و نیز برگزاری شورای اداری در شهرستان ها گام های مهم و اساسی در زمینه تحول سلامت نظام اداری و حذف فساد اداری برداریم.

در این دیدار عباسعلی ارجمندی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری نیز ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط بسیج کارمندان استان، از آمادگی هر چه بیشتر استانداری در جهت حمایت و تقویت این اقدامات خبر داد و بر تداوم هر چه بیشتر آن تاکید کرد.

ارسال نظرات