خبرهای داغ:
مسلم رحیمی گفت: دهه فجر، فرصتی مغتنم برای انتقال فرهنگ انقلابی به نسل جوان است و تلاش می کنیم در دهه فجر با حفظ وحدت، همگرایی، فضای استان به سمت خدمت و جلب رضایت مردم سوق یابد.
کد خبر: ۹۴۰۸۸۵۵
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

جلسه قرارگاه رسانه ای ستاد دهه فجر با حضور مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای خوزستان، رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، نمایندگان دستگاه های اجرایی استان از قبیل سازمان های آموزش و پرورش، صمت، اداره اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در صدا و سیمای خوزستان تشکیل شد.

در این جلسه رحیمی با بیان اینکه القای روحیه نشاط و امیدآفرینی رویکرد اصلی صدا و سیمای خوزستان در دهه فجر امسال است، گفت: برنامه‌های ویژه ای در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال در شبکه خوزستان از ابتدای بهمن ماه آغاز می‌شود و در بخش‌های مختلف صدا، سیما، خبر و فضای مجازی برنامه‌های مختلفی را برای این ایام تدارک دیده‌ایم.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان بر لزوم فضاسازی شهر و تزیین مناسب فضای شهری توسط تمامی دستگاه های اجرایی استان برای ایجاد روحیه امید و نشاط در مردم تاکید کرد و افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای بازنمایی خدمات نظام در طول پیروزی انقلاب تاکنون است.

رحیمی همچنین ادامه داد: تهیه برنامه هایی با موضوع بررسی وضعیت کشور قبل و پس از انقلاب، تهیه ویژه برنامه هایی با موضوع معرفی انقلاب و مصاحبه با افراد شاخص برای مخاطبان جوان و نوجوان، معرفی نخبگان علمی، فرهمگی و هنری از جمله برنامه های صدا و سیمای خوزستان است.

نجاتی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های صدا و سیمای خوزستان با بیان اینکه دهه فجر، فرصتی مغتنم برای انتقال فرهنگ انقلابی به نسل جوان است، گفت: تلاش می کنیم در دهه فجر با حفظ وحدت، همگرایی، فضای استان به سمت خدمت و جلب رضایت مردم سوق یابد.

وی در ادامه بیان کرد: باید در مسیر اعتلای ایران اسلامی و حفظ ارزش‌های دینی و ملی از ظرفیت جوانان بهره گرفت.

نجانی یادآور شد: می بایست در این ایام دهه فجر، شادی و نشاط اجتماعی را افزایش داد و برنامه هایی نو با مضمون معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی اجرا کرد.

در پایان جلسه برخی نمایندگان پیشنهاد ها و نظر های خود را برای بهتر اجرا کردن برنامه های دهه فجر در سراسر استان ارائه دادند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها