خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

مبانی انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان تبیین شود

امام جمعه کرمانشاه گفت: ابعاد فکری، شخصیتی و سیاسی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی برای آحاد جامعه بخصوص نسل جوان تبیین شود.
کد خبر: ۹۴۰۸۸۷۰
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: سوم بهمن ماه سالروز ولادت سرور زنان عالم حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر است و پیامبر اکرم (ص) فرمودند من بوی بهشت را از فاطمه (س) استشمام می‌کنند.

وی با اشاره مقام حضرت زهرا (س)، افزود: حضرت زهرا (س) مایه خیر و برکت و معنویت برای مسلمانان هستند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز یکی از کشورهای قدرتمند در جهان است، تصریح کرد: امروز ایران به برکت جمهوری اسلامی کشوری مستقل و قدرتمند در جهان است.

علما با اشاره به سخنان وزیر جنگ وقت رژیم صهیونیستی، گفت: مقامات رژیم صهیونیستی انقلاب اسلامی ایران را زلزله‌ای در جهان توصیف کرده‌اند و اقتدار ایران در جهان با چنین سخنانی بیشتر مشخص می‌شود.

وی با اشاره به سالروز تولد امام خمینی (ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران، گفت: امام خمینی (ره) با تکیه بر ایمان دست استکبار و آمریکا را از ایران قطع کرد و سبب استقلال کشور شد.

امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: باید ابعاد فکری، شخصیتی و سیاسی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی برای آحاد جامعه بخصوص نسل جوان تبیین شود تا در حفظ آن اهتمام بیشتری داشته باشند.

ارسال نظرات