خبرهای داغ:
همدان-امام جمعه موقت همدان بابیان اینکه مردم ایران فتنه‌ها را شناخته و با دفع آنها دشمنان را ناامید کردند،گفت: مردم ایران به فرموده امام علی (ع) عمل کرده و از دام‌هایی که شیطان برای شما گسترده بود پرهیز کردند.
کد خبر: ۹۴۰۸۸۷۷
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار داشت: حضرت امیر (ع) در نهج البلاغه فتنه‌ها را بر می‌شمارند گویی که امروز ما را می‌بینند.

وی با بیان اینکه مردم ایران فتنه‌ها را شناخته و با دفع آنها دشمنان را نا امید کردند، افزود: مردم ایران شما به فرموده امام علی (ع) عمل کرده و از دام‌هایی که شیطان برای شما گسترده بود پرهیز کردید.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه‌ از جمله فواید برگزاری نمازهای جماعت و جمعه این است که مردم به رعایت تقوا دعوت می‌شوند، ادامه داد: تا می‌توانید از فضای‌هایی که در آن دشمنی خصومت و اختلاف است پرهیز کنید.

وی با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زهرا(ع) و همچنین میلاد امام خمینی (ره) بیان کرد: امام (ره) رهرو مادر خود حضرت زهرا (ع) بوده و از اصل ولایت چنان دفاع کرد که توانست اصل ولایت فقیه را به یک نظام تبدیل کند اصلی که ما باید حافظ آن باشیم.

فاضلیان با اشاره به اتفاقات رخ داده در هفته گذشته از جمله سفر وزیر امور خارجه کشور به چین و سفر رییس جمهور رئیسی به روسیه مطرح کرد: این دو سفر دو نقطه عطف در کشور ما محسوب می‌شود هرچند برخی تحلیل‌های اشتباهی بیان کرده و می‌گویند که ما در این رابطه بازنده هستیم.

وی عنوان کرد: هر دو رویداد چه برای ما و چه برای کشور روسیه و چین یک رابطه برد- برد است پس ارائه تحلیل‌های برد- باخت اشتباه است کما اینکه چون دشمنان ما احساس ناکامی می‌کنند چنین تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهند.

امام جمعه موقت همدان ادامه داد: نماز رئیس جمهور در کاخ کرملین از دیگر نکات مهم این سفر بود که بازتابی جهانی یافت، در این سفردر آن کاخ که ۸۰ سال اسم خدا در آن نیامده بود، برده شد چرا که آنها پیرو کمونیست بودند.

وی اظهار داشت: امروز درک می‌کنیم که معنی نامه سال‌ها پیش امام خمینی (ره) به گورباچف مبنی بر نابودی کمونیست در جهان یعنی چه.

فاضلیان با اشاره به ایستادگی مردم یمن در مقابل تجاوز ائتلاف سعودی-آمریکایی نیز اظهار داشت: انصارالله یمن در روزهای اخیر توانست با شلیک چندین موشک مراکز حساس امارات را مورد هدف قرار دهد و نشان دهد که ارتشی خدایی است.

وی همچنین خطاب به مسئولان گفت: امروز مسئله مردم مسئله گرانی و اقتصاد است اگر چناچه مسئولان بتوانند گرانی را مهار گرده و اقتصاد کشور را سامان دهند مایه امید بیشتر مردم خواهند شد.

امام جمعه موقت همدان درباره مسئله ازدواج نیز ادامه داد: والدین باید مسئله ازدواج جوانان و همچنین فرزندآوری زوجین را جدی بگیرند و نگذارند به تعویق بیفتد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات