دامغان_ فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: تشکیل قرارگاه های محله مسجد محور الگویی از دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۴۰۸۹۰۲
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷

سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان در گفتگو با خبرنگار بسیج در حاشیه کارگاه توانمندسازی فرماندهان و اعضای مؤثر قرارگاه های محله مسجد محور شهرستان اظهار کرد: تشکیل قرارگاه های محله مسجد محور الگویی از دفاع مقدس و حرکتی بسیار مؤثر در تحقق تمدن اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان بیان کرد: پایگاه های بسیج باید مسئله محور باشند نه فعالیت محور تا بتوانند در رفع مشکلات موجود محله مؤثر عمل کنند.

تقی پور گفت: با وجود قرارگاه های محله، ظرفیت های هر محله احصاء خواهد شد و با استفاده از ظرفیت های احصاء شده، قدم های موثری برای رفع آسیب ها و مسائل می توان برداشت.

او با اشاره به اهمیت کارگاه مسئله یابی گفت: در راستای برگزاری کارگاه مذکور و ارائه یک آموزش اثرگذار برنامه‌ریزی، تشکیل کمیسون و تقسیم بندی امور در هیئت اندیشه ورز سپاه ناحیه انجام شد و شرکت کنندگان در 2 کارگاه مسئله یابی و 16 کارگروه به آموزش و بحث و تبادل نظر پرداختند.

تقی پور افزود: کارگاه مسئله یابی با هدف توانمندسازی فرماندهان پایگاه ها و اعضای مؤثر هر قرارگاه برگزار شده که موحب قدرت تفکر و برنامه ریزی منسجم و منظم اعضای قرارگاه های محله مسجد محور می شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج، این کارگاه با حضور 200 نفر «60 درصد» از فرماندهان و اعضای مؤثر قرارگاه های محله مسجد محور شهرستان دامغان در مصلی شهرستان با تدریس استادان استانی و کشوری برگزار و 40 درصد دیگر در کارگاه بهمن ماه شرکت خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها