خبرهای داغ:
 جشنواره فرهنگی ورزشی روز جمعه با حضور حدود ۵۰۰ شرکت کننده در مجتمع آموزشی شهید سوداگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۹۳۷
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۹

نایب رییس هیات ورزش های همگانی دزفول جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار بسیج افزود: این جشنواره فرهنگی ورزشی زیر نظر ورزش و جوانان و توسط هیات ورزش های همگانی به مناسبت آغاز بهمن ماه و دهه فجر، میلاد حضرت فاطمه، روز زن و روز مادر برگزار شد.

بهجت خداترس افزود: این جشنواره با همکاری کمیته فرهنگ و مسوولیت اجتماعی، کمیته بازی‌های فکری، کمیته آمادگی جسمانی، کمیته بازی و ورزش کودکان و کمیته لیوان چینی برگزار شد.

وی ادامه داد: کمیته لیوان چینی با اجرا و آموزش این رشته و با هدف تقویت هماهنگی و سرعت عمل، کمیته بازی‌های فکری با اجرا و آموزش ۱۷ بازی فکری، کمیته بازی و ورزش کودکان با اجرای بازی‌های نوستالژی و مهیج مادران و کودکان و کمیته آمادگی جسمانی با شرکت حدود ۱۰ تیم مسابقه طناب کشی در این جشنواره شرکت داشتند.

نایب رئیس هیات ورزش های همگانی دزفول از حمایت رییس اداره ورزش و جوانان، رییس هیات ورزش های همگانی، رئیس دانشگاه آزاد و زهرا آدینه عضو شورای شهر دزفول برای حمایت از این جشنواره قدردانی کرد.

در پایان این جشنواره جوایزی از طرف کمیته‌ها به شرکت کنندگان اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها