با حضور نماینده مردم در مجلس و جمعی از مسئولان؛

پیگیری امور عمرانی شهر وردنجان

با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران استانی، شهرستانی و مسئولان محلی امور عمرانی شهر وردنجان پیگیری شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۰۴۴
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه پیگیری امور عمرانی شهر وردنجان با حضور احمد راستینه، نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد،بن و سامان در مجلس شورای اسلامی،مدیرکل بنیاد مسکن استان، بخشدار، مدیران بنیاد مسکن، آبفای، جهادکشاورزی شهرستان،امام جمعه وردنجان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در سالن شهرداری این شهر برگزار شد.

احمد راستینه در این جلسه گفت:مردم شریف وردنجان،مردمی مومن، ولایتمدار، همیشه در صحنه، انقلابی و شهید پرور هستند.

نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد،بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مسئولان با تمام توان باید برای مردم عزیز و انقلابی خدمت صادقانه و ماندگار داشته باشند.

وی برای تکمیل مجموعه ی نیمه تمام فرهنگی این شهر از اعتبارات دولتی، تکمیل و به بهره برداری رسیدن خانه های مسکن مهر با اعتبارات دولتی برای استفاده مالکین در کوتاهترین زمان ممکن و همچنین آماده سازی و در اختیار قرار گرفتن زمین چمن مصنوعی در شهر وردنجان قول مساعد داد.

امام جمعه وردنجان در این جلسه با تقدیر از تشریف فرمایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی،شهرستانی و مسئولان محلی،در سخنانی گفت: مردم ولایتمدار وشهید پرور شهر وردنجان شایسته بهترین خدمت ها ازسوی مسئولان هستند.

حجت الاسلام علی محمدی افزود: مسئولان باید آنچه در توان دارند راجهت خدمت به مردم به کار ببرند زیرا که مردم درتمام صحنه ها درمیدان حاضر هستند.

امام جمعه وردنجان گفت: مردم ولایتمدار شهر وردنجان شایسته بهترین خدمت ها هستند و نمونه بارز این ولایتمداری تقدیم بیش از هشتاد شهید والامقام به اسلام ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی نبود مجموعه فرهنگی مجزا در شهر وردنجان را مطرح کرد و خواهان اقدامات جدی ازسوی مسئولان در این زمینه شد.

همچنین اعضای شورای اسلامی و شهردار وردنجان به بیان کمبود فضای آموزشی ،نبود کتابخانه باامکانات لازم ، نبود پزشک دایمی نبود کلانتری در وردنجان و سایر مشکلات عمرانی را مطرح کردند و خواستار اقدامات لازم شد.

ارسال نظرات