خبرهای داغ:

غیرت دینی مهم‌ترین ویژگی شهید حاجی قلیزاده بود

مراسم دوازدهمین سالگرد شهادت ققنوس راه عدالت شهید حاج ولی حاجی قلیزاده دادستان فقید خوی توسط بسیج حقوقدانان این سپاه با حضور مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۰۴۸
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، این آئین با حضور سردار خرم نیا فرمانده انتظامی استان و سردار علایی فرمانده سپاه خوی و قشرهای مختلف مردم و خانواده معظم شهداء در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این مراسم، شهید حاجی قلیزاده را دانش آموخته مکتب ولایت و نماد انسان عادل و اسوه در سنگر عدالت دانست و گفت: امروز این شهید والا مقام در پیشانی عرصه قضاوت الگوی بسیاری از قضات عادل است.

وی غیرت دینی و مردمی بودن را از مهمترین ویژگی‌های این شهید والا مقام دانست و تصریح کرد: رمز ماندگاری این شهید سنگر عدالت روحیه جهادی، مردمداری و قاطعیت در اجرای عدالت بود.

حجت الاسلام قاسم خانی امام جمعه خوی هم در این مراسم با برشمردن برخی از ویژگی‌های اجتماعی و شغلی شهید حاجی قلیزاده، گفت: دفتر این شهید بزرگوار پایگاهی برای ستم‌دیدگان و مظلومان بود، چون حق را می‌شناخت و جایگاه باطل را می‌دانست.

حجت الاسلام محمدپور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان در این مراسم طی سخنانی، گفت: امروز سیره و روش این شهید در قضاوت بهترین الگو برای سنگرنشینان احقاق حق و اجرای عدالت است.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح از مادر و خانواده شهیدحاجی قلیزاده و جمعی از خیران نیک سرشت که در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مشارکت داشتند تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات