خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) البرز؛

حضرت فاطمه(س) الگوی شایسته برای همه زنان و مردان جهان است

حجت الاسلام عدالتی بیان کرد: حضرت فاطمه(س) الگوی شایسته برای همه زنان و مردان در جهان و منشا برکات در زندگی فردی واجتماعی ما است.
کد خبر: ۹۴۰۹۲۸۳
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) البرز در جمع کارکنان سپاه ناحیه که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) برگزار شد بیان کرد: حضرت فاطمه(س) الگوی شایسته برای همه زنان و مردان جهان و منشا برکات در زندگی فردی و اجتماعی است.

وی گفت: در این میان الگو بودن حضرت زهرا(س) فقط به اذعان شیعیان نبوده بلکه در منابع تاریخی و روایی به نمونه هایی برمی خوریم که حتی علمای غیر شیعیی اعم از دانشمندان اهل سنت و حتی بزرگان مسیحیت یا سایر ادیان به ان اشاره کرده اند.

عدالتی افزود: حضرت زهرای مرضیه(س) در هر مرحله ای از زندگی خود به نوعی رفتار می کردند، گاهی در نقش دختر کاملی برای پدر بزرگوار خودشان حاظر بودند و نقش فرزندی را ادا می کردندکه پیامبر به این خانم بزرگوارلقب ام ابیها رادادند یعنی فرزندی که از شدت دلسوزی ومهربانی نسبت به پدر خود مانند مادر است.

وی اشاره کرد: زمانی در نقش همسری در نزد علی (ع) آنهم که همسری کامل و دلسوز، وفادار مومن و دارای تمام خصلت های نیک و پسندیده برای امام علی (ع) بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) البرز عنوان کرد: گاهی در نقش مادری ظاهر می شدند که فرزندانی همچون امام حسن و امام حسین(ع) و حضرت زینب و حضرت ام کلثوم (س) را تربیت کردند که الگوی عملی برای مسلمانان و آزادیخواهان جهان است.

وی در پایان گفت: ما باید بانوی دوعالم را الگویی برای خانواده های خودمان قرار بدهیم و بتوانیم وی را سرمشق و الگویی برای مردم دنیا معرفی کنیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار