خبرهای داغ:
کبودراهنگ-امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به جایگاه ویژه زنان در پیشگاه خداوند گفت: مدیریت و سلامت روحی و روانی خانواده بر عهده زنان است.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۲۴
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن جمعی از بانوان موفق شهرستان کبودراهنگ در عرصه‌های مختلف علمی، قرآنی، سازندگی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه کبودراهنگ دراین مراسم ضمن تبریک هفته زن، با اشاره به جایگاه ویژه زنان در پیشگاه خداوند بیان کرد: مدیریت و سلامت روحی و روانی خانواده بر عهده زنان است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ نیز در ادامه ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) به تشریح مقام زن از ابتدای اسلام تا زمان حال پرداخت و اظهار داشت: در قیام عاشورا رسالت بیان حقایق و زنده نگاه داشتن قیام و نگاهبانی از خاندان عصمت و ولایت بر عهده حضرت زینب کبری (س) بود و این جایگاه ویژه زن در صدر اسلام تاکنون است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه کبودراهنگ نیز در ادامه به بیان بخشی از فعالیت‌ها و اقدامات بانوان در این شهرستان پرداخته و گزارش جامعی از عملکرد یک ساله بانوان ارائه کرد.

در ادامه تعدادی از بانوان موفق در اقشار مختلف بسیج  به بیان دغدغه‌ها و مشکلات در حوزه بانوان پرداختند و در پایان این برنامه از نخبگان و زنان موفق در عرصه‌های مختلف با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات