فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) همدان:

حفظ و بسط اخلاق و معنویت از مهمترین اهداف نظام اسلامی و سپاه است

همدان-فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان گفت:از مهمترین اهداف نظام اسلامی و سپاه پاسداران،حفظ و بسط اخلاق و معنویت است و در آینده خواهیم کوشید در این سازمان و یگان به این امر مهم نگاه و جایگاهی ویژه قائل شویم.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۵۴
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ والی راستی در آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) همدان با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و تقدیر از اعتماد فرماندهان خدمت در سپاه و نظام اسلامی را توفیق بزرگ و مسئولیتی خطیر دانست و اظهار داشت: فرماندهی تیپ انصارالحسین (ع) پا گذاشتن بر جای پای بزرگانی همچون شهید همدانی، سردار شادمانی و سردار مظاهری است.

وی گفت: موفقیت‌های مختلف این یگان در گرو مجاهدت‌های این فرماندهان بزرگ، شهدای والامقام رزمندگان با اخلاص بوده است.

 فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) همدان عنوان کرد: تیپ انصارالحسین (ع) قدمگاه ۴ هزار و ۵۰۰ شهید دفاع مقدس و مدافع امنیت و مدافح حرم است و این موضوع مسئولیت کار و فرماندهی این یگان را دشوار و مهمتر می‌سازد.

وی ابراز داشت: امید است این یگان بتواند با بهره‌گیری از همه تجارب به سربلندی و موفقیت بیش از پیش دست یابد.

وی افزود: از مهمترین اهداف نظام اسلامی و سپاه پاسداران، حفظ و بسط اخلاق و معنویت است و در آینده خواهیم کوشید در این سازمان و یگان به این امر مهم نگاه و جایگاهی ویژه قائل شویم.

راستی ارتقای آمادگی رزمی و جهادی یگان را از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های فرماندهی تیپ انصارالحسین (ع) دانست و بیان داشت: با تکیه بر آموزش‌های یگانی و ایجاد انگیزه در راستای اجرای مأموریت‌ها و اهتمام به مدیریت میدانی و جهادی می‌توان به این مهم دست یافت.

وی اظهار داشت: شرایط برای فعالیت و پیشرفت و کاربردی ساختن برنامه‌ها و فعالیت‌ها مهیا است و می‌توان با اندیشه‌ورزی مناسب و تأکید بر بنیه فرهنگی و دینی بسیاری از موانع را برطرف کرد.

فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) همدان گفت: بار انجام مأموریت‌ها و برنامه‌ها و فرامین فرماندهی معظم کل قوا بر دوش رزمندگان با اخلاص و فداکار است و باید به شرایط معیشتی و روحیه خدمتی و معنوی کارکنان نیز توجه ویژه صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات