خدمتی دیگر از جهادگر بسیجی در راستای تداوم راه شهدا

دکتر میری جهادگر بسیجی گروه جهادی یاوران سلامت بسیج کارمندان سپاه سلمان استان نشان داد که مسیر شهدا با نیت قرب الهی ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۸۳
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹

مسئول گروه جهادی یاوران سلامت بسیج کارمندان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: انسانهایی که هدفشان حرکت در مسیر شهدا است باید مانند شهدا در جامعه عمل و رفتار کنند.
وی با اشاره به این مطلب که شهدا تمام وقت خود را صرف خدمت رسانی به مردم و گره گشایی از کار و مشکلات نیازمندان در جامعه کرده اند، افزود شهدا کار خدایی کردند و پاداش خود را هم از خداوند دریافت کردند.

دکتر نادر میری ادامه داد: حرکت در مسیر شهدا و ادامه دادن راهشان دلی بزرگ و همت و اراده ای بزرگتر میخواهد که با گذشت از مال و انفاق آن بتوان مانند شهدا عمل و رفتار کرد.

وی بیان کرد: قرار گرفتن در مسیر شهدا رسالتی مهم و خطیر است و برای اینکه بتوان با موفقیت در این مسیر گام برداشت ابتدا باید شهدا را الگوی خود قرار دهیم و از مادیات دنیایی دل بکنیم چرا که رمز خوشبختی و سعادت جامعه حرکت در راه شهدا است.

میری اذعان داشت: شهدا سرمایه های عظیم و معنوی انقلاب اسلامی هستند و هر فردی که بتواند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن ارزشهای دفاع مقدس گام بردارد در واقع به وصیت شهدا عمل کرده است.
گفتنی است تعداد ۳۰۰ عدد تندیس نهمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت با همت دکتر میری جهادگر بسیجی بسیج کارمندان سپاه سلمان استان تهیه و در این جشنواره همراه با اهدای هدایای نفیس به همسران و دختران شهدا تقدیم شد.

ارسال نظرات