خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

هدف دشمن در جنگ نرم، سست کردن بنیان خانواده است

سردار مرادحاجتی گفت: اساس نقشه امروز دشمن در جنگ غیرنظامی، سست کردن بنیان خانواده است و تنها محافظ این حملات، بانوان و مادرانی هستند که ریشه در نجابت و اصالت ایرانی و اسلامی این سرزمین دارند.
کد خبر: ۹۴۰۹۶۳۳
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳

به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و گرامیداشت مقام مادر رزمایش اهدای یکصد سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خوزستانی امروز با همکاری بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، در این رزمایش، مقام مادر را فراتر از تصورات زمینی دانست و اظهار داشت: مادران و شهدای این سرزمین هر دو جایگاهی آسمانی دارند. همه مادران و بانوان ایران زمین مصداق واقعی گذشت و فداکاری اند اما مادران شهدا حماسه سازان دیگری هستند که هیچوقت از ذهن مردم و تاریخ این کشور پاک و یا کمرنگ نخواهند شد.

سردار مرادحاجتی گفت: اساس نقشه امروز دشمن در جنگ غیرنظامی، سست کردن بنیان خانواده هاست و تنها سنگر و محافظ این حملات بانوان و مادرانی هستند که ریشه در نجابت و اصالت ایرانی و اسلامی این سرزمین دارند. مکتب فاطمی بزرگترین درس برای آموزش به بانوان و دختران جوان این مملکت است و بهترین معلم برای تدریس این درس، مادران این آب و خاک اند. مادرانی که هزاران قهرمان را در دامان خود پرورش دادند تا مبادا کسی جرات کند به این سرزمین نگاه چپ بیندازد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: فعالیت های اجتماعی مان را در کنار امورات مربوط به حوزه دفاع مقدس ادامه می دهیم و معتقدیم که فرهنگ ناب دفاع مقدس و سیرت مادران شهدای این نظام، همچنان الگوهای موفقی برای نسل های امروز و فردا هستند.

این رزمایش با همکاری امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها