خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: عاملان تیراندازی در شهرستان ایذه توسط پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۴۰۹۹۳۳
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

هدایت شهبازی به خبرنگار بسیج گفت: به دنبال دو فقره تیراندازی در هفدهم دی ماه سال جاری در سطح شهرستان ایذه که باعث مجروح شدن دو نفر شده بود، دستورات ویژه‌ای برای دستگیری عامل تیراندازی صادر شد.

وی افزود: مأموران پلیس با کار اطلاعاتی مستمر هویت متهم را شناسایی و اقدامات لازم را برای پیدا کردن مخفیگاه متهم آغاز کردند و پس از هماهنگی قضائی مأموران پلیس به محل اختفا متهم عزیمت شده و در یک عملیات غافلگیرانه آن را دستگیر و از مخفیگاهش یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف کشف کردند.

شهبازی با اشاره به اینکه در این عملیات یکی دیگر از افراد آسیب‌زا و مخل امنیت با هویت «د. م» که سابقه چندین فقره شرارت و درگیری با سلاح سرد داشته است نیز دستگیر شد، گفت: هر دو متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی ایذه ادامه داد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان حرفه‌ای مأموران انتظامی و پلیس‌های تخصصی در ۴۸ ساعت گذشته شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند؛ مأموران در چند عملیات غافلگیرانه دو سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس‌از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۶ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت داخل و قطعات خودرو سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره سرقت در معابر و نظایر آن در سطح شهرستان اعتراف کردند.

شهبازی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها