زنجان ـ جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: یادواره شهید تهرانی‌مقدم و شهدای اقتدار موشکی با حضور و سخنرانی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۱۰۵۳۶
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱

سردار ابوالفضل طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان،با بیان اینکه شهدا با نثار جان خود درخت انقلاب را آبیاری کردند، اظهار کرد: اکنون نیز وظیفه اصلی ما پاسداری از خون شهدا و تداوم راه آنها برای صیانت از آرمان های انقلاب و نظام است.

 

یادواره شهید تهرانی‌مقدم و شهدای اقتدار موشکی در زنجان برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره به زنده نگهداشتن یاد شهدا تاکید دارند، گفت: در همین راستا سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان یادواره سرلشکر پاسدار شهید دکتر حسن تهرانی مقدم و شهدای اقتدار موشکی را همزمان با دهه فجر برگزار می کند. 

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود:سخنران ویژه این برنامه دریادار پاسدار علی فدوی؛ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد.

 

سردار طهماسبی در پایان یادآور شد:یادواره شهید دکتر حسن تهرانی مقدم و شهدای اقتدار موشکی روز  چهارشنبه 13بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۸:۳٠در محل در حسینیه اعظم زنجان با حضور خانواده این شهید بزرگوار و مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود. 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ در ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۰ خبر انفجاری در ملارد تیتر یک رسانه‌ها شد، اما وقتی خبر‌ها رفته رفته تکمیل می‌شد نام شهید حسن تهرانی مقدم، رئیس سازمان خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین شهدا به چشم می‌خورد، نامی که شاید آن زمان برای خیلی‌ها آشنا نبود، اما او همان کسی که از او به نام پدر صنعت موشکی ایران نام می‌برند.

 

شهید حسن تهرانی مقدم پیشگام ایجاد سیستم موشک‌های زمین به زمین و موسس واحد‌های موشکی سپاه بود، کسی که سال‌ها پس از شهادتش صنعتی را که بنیان نهاد همچنان به مسیر خود ادامه می‌دهد.

 

ارسال نظرات