خبرهای داغ:

اجرای بیش از ۶۰۰ برنامه دهه فجر در آذربایجان شرقی

تبریز- رئیس ستاد برنامه‌های دهه فجر ذربایجان شرقی گفت: بیش از ۶۰۰ برنامه شاخص در ایام الله دهه مبارک فجر در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۰۵۴۳
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اسکندری افزود: این برنامه‌ها از ۱۲ بهمن با نواخته شدن زنگ انقلاب در برخی از مدارس و مراسم ۱۲ بهمن با سخنرانی نماینده، ولی فقیه در استان در تالار اجتماعات مصلی امام خمینی(ره) آغاز می‌شود.
 

وی ادامه داد: عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا، عصر شعر، یادواره‌های شهدا، برنامه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی، برگزاری میز خدمت در ادارات و برنامه‌های تبیینی درباره اجرای بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر برنامه‌های دهه فجراست.

حجت الاسلام اسکندری اضافه کرد: مراسم گلبانگ تکبیر و نورافشانی در شب ۲۱ بهمن ماه و راهپیمایی وحدت آفرین ۲۲ بهمن در استان و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه را از جمله برنامه‌های ایام الله دهه فجر در استان اعلام کرد.

وی اعلام کرد: برگزاری برنامه‌های عید انقلاب اسلامی را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته با رویکرد‌های تبیینی، تبلیغی، تعمیق باور‌ها و نشاط آور بیان کرد و گفت: بهره گیری از فناوری‌های نو و حضور جدی در فضای مجازی، پررنگ کردن نقش مردم در برگزاری برنامه‌ها و تازگی و خلاقیت از مهم‌ترین محور‌های برنامه‌های امسال دهه فجر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها