ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل:

باید نقشه‌ دشمنان را با رصد فضای مجازی خنثی کنیم

تبریز- ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل گفت: به نظر می‌رسد امسال نیروهای مسلح جزو اهداف اصلی حملات دشمنان بوده و هستند که باید با رصد کردن فضای مجازی، به تدوبن برنامه جهت خنثی کردن نقشه‌های دشمن بپردازیم‌.
کد خبر: ۹۴۱۰۵۷۴
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیرحسین شفیعی در جلسه هماهنگی و ابلاغ اقدامات نیروهای مسلح استان برای دهه فجر، اظهار داشت: در هر عرصه و زمانی دشمنان ما اهداف جدیدی برای خود تعریف می‌کنند و با کمک استکبار جهانی آن اهداف را مورد هجمه قرار می‌دهند. به نظر می رسد امسال نیروهای مسلح جزو اهداف اصلی حملات دشمنان بوده و هستند که باید با رصد کردن فضای مجازی، به تدوبن برنامه جهت خنثی کردن نقشه‌های دشمن بپردازیم‌.

وی در ادامه با اشاره به لزوم پیشرفت و اجرای برنامه‌ها به صورت مدون و طرح‌ریزی شده، تاکید کرد: امسال در دهه فجر به گونه‌ای حاضر می‌شویم که این پا در رکابی را نمایش می‌دهیم.

امیر شفیعی افزود: به مناسبت ایام الله دهه فجر در روزهای ۱۲ و ۲۲ بهمن استفاده از استخر مروارید ارتش برای خانواده‌های کلیه کارکنان نیروهای مسلح رایگان خواهد بود.

ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل در پایان نیز از برگزاری مسابقه تیراندازی بین نیروهای مسلح در تاریخ ۱۳ بهمن ماه در شهر تبریز خبر داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار