خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین؛

کشف ۴ تن مواد مخدر از ابتدای سال‌جاری تاکنون

سردار ابراهیمی از کشف و ضبط ۴ تن انواع مواد مخدر در ده ماهه سالجاری خبر داد که حدود ۱۸۵ کیلو از این میزان طی هفته اخیر در استان قزوین کشف شده است.
کد خبر: ۹۴۱۰۵۹۵
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

قزوین_سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به کشفیات جدید پلیس استان بیان کرد: امروزه نیروی انتظامی در تمامی زمینه ها در برخورد با مخلان نظم و امنیت جامعه، مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز و با اجرای طرح های مختلف به منظور ارتقا سطح امنیت اجتماعی در جامعه و یکی از اولویت ها و برنامه های نیروی انتظامی مبارزه جدی و بی امان با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر است.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون توسط همکاران پرتلاش ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر، قریب به ۴ تن انواع مواد مخدر از نوع خشیش، گراس و شیشه و سایر مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

سردار ابراهیمی عنوان کرد: یکی از برنامه های پلیس مبارزه با مواد مخدر، مبارزه بی امان و‌ گسترده با باندهای قاچاق مواد مخدر است که از ابتدای سال تاکنون ۴ باند در بحث قاچاق مواد مخدر به ویژه هرویین و شیشه شناسایی و منهدم شدند و در این زمینه ۱۳ نفر دستگیر شدند و در طول یک هفته اخیر بالغ بر ۱۸۵ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: قاچاقچیان مواد مخدر به غیر از حمل مواد، مجهز به سلاح های سرد و بعضاً سلاح های گرم هستند که با درایت و هوشیاری همکاران پلیس همه این قاچاقچیان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی با اشاره به بازگشت مجرمین به جرم افزود: وظیفه پلیس شناسایی دستگیری و تشکیل پرونده و تحویل به مقامات قضایی است. برخی قاچاقچیان در پی دور زدن قانون هستند اما هوشیاری پلیس و مقامات قضایی اجازه جولان به مجرمین نمی دهیم. نیروی انتظامی آمادگی کامل و صد درصد برای مقابله با هنجارشکنان را دارد و از هم استانی های عزیز می خواهیم که چنانچه اخباری در رابطه با افراد مشکوک به تهیه و توزیع مواد مخدر دارند با شماره ۱۱۰ ارتباط گرفته و به همکاران پلیس اطلاع دهند.

سردار ابراهیمی در پایان پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه ابتلا به اعتیاد را وظیفه همگانی دانست که از خانواده، مدرسه و جامعه باید آغاز شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها