خبرهای داغ:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی اعلام کرد
تبریز- مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان آذربایجان شرقی برنامه‌های این کمیته را در بزرگداشت چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی تشریح کرد.
کد خبر: ۹۴۱۰۶۹۴
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،علی بینش با اعلام این مطلب تاکید کرد بر اساس سیاست‌های ابلاغی و نیز موضوعات مطرح شده در جلسات کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان، تبیین و تشریح دستاوردها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی به ویژه برای نوجوانان مهمترین هدف این کمیته در برگزاری آیین‌های بزرگداشته دهه مبارکه فجر است.

وی در عین حال تاکید کرد بهره‌مندی از زبان هنر برای انتقال مفاهیم و تمام این موضوعات مورد نظر در برنامه‌های دهه فجر به عنوان یک ابزار تربیتی در اولویت فعالیت‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر است.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان تقدیر از نوجوانان موفق در عرصه‌های فرهنگی هنری به عنوان تجلیل از رویش‌های انقلاب، برگزاری اختتامیه مهراره‌های نماز ستون دین و سفیران آب، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در تمام شهرهای استان و به میزبانی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برپائی نمایشگاه‌های آثار منتخب هنری کودکان و نوجوانان، برپایی کارگاه‌های هنری و ادبی با موضوع انقلاب اسلامی و برگزاری جلسات انجمن‌های تخصصی عکاسی، هنرهای تجسمی، شعر و داستان با موضوع دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را از جمله برنامه‌های این مناسبت اعلام کرد.

مدیرکل کانون استان با بیان اینکه بر اساس مصوبه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان بهره‌مندی از فضای مجازی برای تعامل با خانواده‌ها و به ویژه نوجوانان و تامین محتوای مناسب برای ارائه در فضای مجازی از مهمترین برنامه‌های این کمیته است تصریح کرد: در همین راستا اقدام به تولید محتوا توسط مربیان و نوجوانان علاقه‌مند در قالب سرود، قصه‌گویی، مسابقه، خاطره‌گویی و معرفی و وقایع و ایام شده است که در فضای مجازی بارگزاری خواهد شد.

وی با قدردانی از ادارات عضو کمیته کودک و نوجوان اظهار امیدواری کرد برنامه‌های پیش بینی شده گامی در جهت ارتقاء آگاهی نسل حاضر با دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی باشد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، صداوسیما، بهزیستی، کمیته امداد و معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر را تشکیل می‌دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها