خبرهای داغ:

امنیت امروز خود را مدیون شهدا هستیم

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: امروز همه آحاد جامعه مدیون ایثارگری جوانان شایسته‌ای هستند که جان در طبق اخلاص گذاشتند.
کد خبر: ۹۴۱۰۸۳۴
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه همراه با سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه و جمعی دیگر از مسئولان با داود امامی، حبیب الله قاضی و داود یعقوبی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان سرخه دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ مهدی ادهم در جمع رزمندگان و خانواده های آن ها ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های آن ها اظهار کرد: ایران اسلامی به واسطه فداکاری‌های شهدا و رشادت جانبازان ازگزند دشمنان در امان مانده، و امروز وظیفه‌ی ماست که قدردان رشادت‌های شهدا وجانبازان و رزمندگان باشیم.

او افزود: امروز همه آحاد جامعه مدیون ایثارگری جوانان شایسته‌ای هستند که جان در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان نبرد با دشمنان جنگیدند و آسمانی شدند. عده‌ای از این بزرگمردان در دفاع از خاک میهن و وطن با تقدیم عضوی از اعضای بدن خود همچون حضرت اباالفضل العباس (ع) به مقام جانبازی رسیدند و جمعی دیگر از فرزندان غیور این سرزمین، سال‌ها سختی‌های دوران اسارت را تحمل کردند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه تصریح کرد: ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورایی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها