خبرهای داغ:
دادستان اسدآباد خبر داد

جمع‌آوری بیش از ۳۹۵ میلیون تومان در جشن گلریزان اسدآباد

اسدآباد-دادستان اسدآباد از جمع آوری بیش از ۳۹۵ میلیون تومان در جشن گلریزان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۰۸۵۹
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
جمع‌آوری بیش از ۳۹۵ میلیون تومان در جشن گلریزان اسدآباد

محمد شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت:جشن گلریزان در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیان با حضور مسئولین و تعداد کثیری از خیرین نیک اندیش شهرستان اسدآباد برگزار شد که موجب فراهم شدن کمک مالی به خانواده‌های زندانیان شد.

وی تصریح کرد: کمک به عزیزان به ویژه نیازمندان واقعی، موهبتی است که خداوند بزرگ نصیب هر کسی نخواهد کرد.

دادستان اسدآباد ضمن تقدیر از آنان که با روح بلند و مناعت طبع، با دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده، همنوعان خود را چون خود دوست دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو دارند، افزود: به یقین این افراد در پیشگاه حق تعالی عزیز و گرامی هستند و از بهترین پاداش برخوردار خواهند بود.

وی از جمع‌آوری مبلغ ۳۹۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان که به حساب انجمن حمایت از زندانیان اسدآباد واریز شد، خبر داد و گفت: ۱۳ میلیون تومان برای آزادی محکوم مالی و ۲۷ میلیون تومان برای درمان بیماری صعب العلاج توسط آقای چاوشی هنرمندِ محبوب کشور با نمایندگی آقای نوروزی به خانواده زندانی پرداخت شد.

شیرزادی با اشاره به تعهد پرداخت ۵ میلیون تومان توسط سازمان زندان‌ها به خانواده‌های بی‌بضاعت زندانیان و تعهد ناحیه مقاومت سپاه پاسداران مبنی بر تحویل ۳۰ بسته کمک مومنانه به خانواده زندانیان افزود: یک شرکت نیز برای بکارگیری ۱۰ تا ۱۵زندانی که محکومیت آنان به پایان رسیده باشد، تعهد کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار