نهاوند-سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوند با بیان اینکه ستاد ساماندهی امور جوانان، کارگاهی و عملیاتی اقدام کند، گفت: همه ما باید در راستای عملیاتی شدن سیاست جوان‌گرایی، نه بر روی کاغذ، بلکه در عمل حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۵۰
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، جعفر سلگی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر، اظهار کرد: سیاست‌های جوان‌گرایی و جوان‌سازی دولت سیزدهم بر اساس منویات مقام معظم رهبری است، جوان و جوان‌گرایی و جوان‌سازی از سیاست‌های پُر رنگ و برجسته دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه ستاد ساماندهی امور جوانان، کارگاهی و عملیاتی اقدام کند، گفت: ازدواج و اشتغال جوانان اولویت مجموعه مدیریتی شهرستان و در دستور کار قرار گیرد، همه ما باید در راستای عملیاتی شدن سیاست جوان‌گرایی، نه بر روی کاغذ، بلکه در عمل حرکت کنیم.

سرپرست فرمانداری نهاوند افزود: نقشه راه و نگاه ما در ستاد ساماندهی امور جوانان با الگوپذیری از استان، الزامات و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری نسبت به جوان و جوان‌گرایی در بیانیه‌‌ گام دوم انقلاب است، در راستای اجرایی شدن دستورات مقام معظم رهبری، برنامه‌ریزی و طراحی نیاز داریم.

وی تصریح کرد: از پتانسیل سمن‌ها و انجمن‌های مردم نهاد جهت ایجاد استغال، پایین آوردن سطح توقع جوانان و کاهش هزینه‌های ازدواج استفاده شود، برای اقدام موثر، نیاز به شبکه‌سازی و برنامه‌ریزی برای جوانان استان است.

سلگی در رابطه با همکاری مجمع خیرین شهرستان نهاوند گفت: وجود انجمن خیرین ازدواج و انجمن خیرین اشتغال در نهاوند، فرصت گرانبهایی برای بالابردن آمار ازدواج و اشتغال جوانان خواهد بود، زمانی می‌توان جمعیت را جمعیت فعال و توانمند دانست که متشکل از جوانان باشد.

وی بیان کرد: بامشارکت آموزش و پرورش و ورزش و جوانان آمار ازدواج و طلاق شهرستان و روند مثبت یا منفی بودن این آمار مورد بررسی قرار گیرد تا اقدامات لازم به‌طور اساسی صورت پذیرد، یکی از اقدامات مهم در راستای پیشگیری از مهاجرت جوانان، ایجاد اشتغال است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات