در جمع جوانان و نوجوانان بیان شد؛

جوانان ونوجوانان، سرمایه های عظیم جامعه هستند

حجت الاسلام کاظمی گفت: جوانان و نوجوانان،سرمایه های عظیم جامعه، آینده سازان نظام و افتخار آفرین مردم اند، جامعه ای سالم است که جوانانی سالم داشته باشد.
کد خبر: ۹۴۱۰۸۶۹
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام عبدالصمدکاظمی گفت: یکی از راه های مهم تربیت سالم، آشنایی جوانان با آموزه های دینی و بایدها و نبایدهاست.

کارشناس مسایل مذهبی افزود:  بایدها و نبایدهای دین به مثابه نسخه دکتر است که انسان را از بیماری ها نجات می دهد و نتیجه آن، ایجاد جامعه ای سالم است.

وی حضور پر شور جوانان و نوجوانان شهر در نماز عبادی سیاسی جمعه را ستود و گفت: اهمیت ویژه خانواده ها و مربیان  به مسائل دینی و احکام شرعی باعث شده فرزندان به تبعیت از والدین وهمراهی مربیان گرایش به مسائل دینی پیدا کنند و همین امر باعث شکوه و عظمت اجتماعاتی مثل نمازجمعه شده است.

کارشناس مسایل مذهبی  اظهار داشت: رسیدن به قله های با عظمت افتخار علاوه بر تلاش و کوشش در رأس آنها امید به لطف الهی و مقید بودن به مسائل دینی است

وی گفت: برای جذب جوانان به برنامه های معنوی باید از کودکی فرزندان را با مسایل دینی آشنا و در انتقال مفاهیم ارزشمند دین مبین اسلام به این عزیزان تلاش کرد و ضمن احترام گذاشتن به باور و اعتقاد جوان، مساجد را به کانونی برای ظهور و بروز استعدادهای جوانان تبدیل کنیم تا هم از نظر علم و دانش و هم از نظر دین و تقوا ، جوانانی در تراز انقلاب و اسلام ناب تربیت کنیم.

 حجت الاسلام کاظمی افزود: روحانیون و هئیت امنای مساجد، نسبت به جوانان و نوجوانان وظیفه دارند و باید کاری کنند که وقتی جوانان و نوجوانان وارد مسجد می شوند به آرامش برسند و برای آنان بعنوان دانشگاه معنوی باشد ، این کار بزرگی است که باید برای جذب جوانان و نوجوانان انجام بگیرد.

شایان ذکراست هر هفته جوانان و نوجوانان وردنجانی باشکوه خاصی درنماز عبادی سیاسی جمعه شهر وردنجان حضور پیدا می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار