مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی:

الگوی حرکتی بسیج سازندگی مبتنی بر نقش مردم است/فعالیت ۱۲۵۰ گروه جهادی در سطح استان مرکزی

محترمی گفت: اندیشه و تفکر جهادی مردم را ولی نعمت خود می داند و معتقد است در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم مولفه اصلی قدرت می باشند و لذا الگوی حرکتی بسیج سازندگی مبتنی بر نقش مردم است.
کد خبر: ۹۴۱۰۸۹۲
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛«امید محترمی» مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی در آیین انتخابات مجمع جهادگران بسیج سازندگی اظهار کرد: بعد از تشکیل انقلاب اسلامی جهاد سازندگی با تدابیر دقیق وارد عرصه محرومیت زدایی و خدمت به مردم در نقاط مختلف کشور شد و منشا خیرات برکات فراوانی برای کشور بود ولی متاسفانه با ادغام جهاد سازندگی روستاها و مناطق محروم در مسیر فراموشی قرار گرفتند.

وی افزود: بسیج به عنوان شگفت انگیزترین آرمان ملت ایران و با نقش آفرینی در میدان های مختلف جهاد قوی شد و به کارآمدترین نهاد در انقلاب اسلامی تبدیل گشت.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: بسیج سازندگی به عنوان یکی از اقشار مهم بسیج پس از حضور در حوادث مختلف رشد کرد و به بالندگی رسید و امروز جهادگران بسیجی به عنوان خروجی این قشر کارآمد در جریان عظیم جهادی به عنوان ستاره های درخشان، پرفروغ، گمنام و عاشق خدمت به مردم بهترین حرکت دهنده تفکر و گفتمان انقلاب اسلامی هستند و جریان جهادی در کشور باید روز به روز تقویت شود.

وی تاکید کرد: اندیشه و تفکر جهادی مردم را ولی نعمت خود می داند و معتقد است در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم مولفه اصلی قدرت می باشند و لذا الگوی حرکتی بسیج سازندگی مبتنی بر نقش مردم است.

محترمی با بیان اینکه بسیج سازندگی استان مرکزی پناهگاه جهادگران، بسیجیان و تلاش گران در راه خدمت به مردم است،گفت: در راستای تخصصی شدن گروه های جهادی رویکرد حمایتی دارد و خوشبختانه امروز به برکت حاکم شدن تفکر انقلابی و جهادی در استان بیش از ۱ هزار و ۲۵۰ گروه جهادی در سطح استان تشکیل شده اند و با تخصص محوری در مسیر خدمت به مردم نقش آفرینی می کنند.

وی افزود: خوشبختانه امروز شاهد صف آرایی جهادگران بسیجی استان در صحنه های مختلف از حضور میدانی برای مبارزه با کرونا و نهضت کمک مومنانه تا تحقق اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی هستیم و جهادگران مخلص به عنوان سازمانی کاملا مردمی و از جنس بی نهایت در حال حرکت به سمت ایجاد بستر برای حاکمیت مستضعفین هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی اضافه کرد: جهادگران بسیجی با رویکرد برداشتن غبار محرومیت و مظلومیت از مناطق محروم در جبهه خدمت رسانی به مردم جانانه ایستاده اند و با نقش آفرینی موثر خود بزرگترین تهدیدات را به فرصت ها تبدیل کرده اند.

وی ادامه داد: امروز گروه های جهادی در کنار رسالت مهم محرومیت زدایی و ترویج و گسترش گفتمان جهادی کادر سازی برای انقلاب اسلامی را با قوت دنبال می کنند و نقش مهمی در تربیت وپرورش مدیران آینده ایران اسلامی دارند.

محترمی با بیان اینکه بسیج سازندگی برآیند اراده نیروهای انقلاب اسلامی برای حل مشکلات مردم است، گفت: جهادگران بسیجی در سخت ترین شرایط نشان دادند پای کار مردم هستند.

وی خاطر نشان کرد: اعتقاد داریم شرکت در اردوهای جهادی یک توفیق بزرگ است و امروز همه باید سعی کنیم در راستای حمایت و تسهیل حرکت های جهادی گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار