خبرهای داغ:
اسدآباد-نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اولین بار در اسدآباد نگاه‌های جناحی را از بین بردیم اما از برخی افراد گله‌مند هستیم چراکه آن طور که باید انتظارات را برآورده نکردند.
کد خبر: ۹۴۱۰۹۱۳
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، کیومرث سرمدی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اسدآباد اظهار داشت: امروز وفاق و همدلی در شهرستان وجود داشته و فرصتی خوب برای خدمت فراهم شده است.

وی تصریح کرد:در بحث انتخاب فرماندار چند نیروی بومی مطرح بودند که در جمع‌بندی کلی آقای شرکایی فردی مناسب برای این منصب تشخیص داده شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرماندار جدید مورد تایید استاندار، امام جمعه و بنده قرار دارد، بیان کرد: آقای شرکایی پا به میدانی سخت گذاشته است اما این فضا، فضای خدمت است که باید به نحو احسن از آن استفاده کرد.

وی افزود: فرماندار جدید نباید اجازه دهد توطئه‌ها پیش آیند چراکه حرکات مرموز برخی افراد باعث خواهد شد کار به نفع مردم پیش نرود.

سرمدی ادامه داد: برای اولین بار در اسدآباد نگاه‌های جناحی را از بین بردیم اما از برخی افراد گله‌مند هستیم چراکه آن طور که باید انتظارات را برآورده نکردند.

وی به بیکاری تعداد زیادی از جوانان شهر اشاره کرد و گفت: با تمام این تفاسیر پس از انتخاب آقای شرکایی موجی از امید در مردم ایجاد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات