اجرای ۱۶۰ برنامه به مناسبت بزرگداشت دهه فجر در مهاباد

فرمانده سپاه مهاباد از اجرای ۱۶۰ برنامه به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۱۴۶۶
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، سرهنگ پاسدار جلیل نقشی قره باغ امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در دهه مبارک فجر به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۶۰ برنامه مختلف در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال برنامه‌ های هفته بسیج با شعار محوری "جشن ملی ۱۴۰۰" از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه جاری با رویکرد کمک به رفع مشکلات مردم و نظام پیگیری خواهد شد.

این مسئول گفت: نخستین روز از دهه مبارک فجر با برگزاری رژه خودرویی و موتوری همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن و نواختن زنگ انقلاب در مدارس آغاز خواهد شد.

فرمانده سپاه مهاباد تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی از جمله فوتسال و والیبال با محوریت مناطق محروم و کم برخوردار با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد نشاط در این دهه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: توزیع ۵۰۰ بسته کمک معیشتی در بین اقشار ضعیف و آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا، اعزام گروه های پزشکی رایگان به مناطق محروم و روستایی، دیدار با امام جمعه و خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار چهره به چهره با روحانیان و میزگرد عصر خاطره جانبازان، تولید محتوا برای انتشار در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های این دهه خواهد بود.

نقشی افزود: سپاه امسال در راستای اشتغالزایی و ایجاد کارگاه ها و راه اندازی مشاغل خانگی بیش از ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات ۳۰۰ میلیون تا یک میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده و بیش از پنج میلیارد ریال دیگر در مرحله پرداخت است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار