مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی:

ایجاد ۳ هزار اشتغال در سطح استان مرکزی به همت بسیج سازندگی/ تشکیل ۷۲۰ صندوق قرض الحسنه مردم محور

محترمی با بیان اینکه ایجاد صندوق‌های قرض الحسنه مردم محور از اقدامات مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: در استان مرکزی ۷۲۰ صندوق قرض الحسنه ایجاد شده که دستاورد فعالیت این صندوق‌ها طی سه سال گذشته ایجاد بیش از سه هزار فرصت شغلی در سطح استان است.
کد خبر: ۹۴۱۱۵۲۷
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛«امید محترمی» مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی در آیین افتتاح نمایشگاه محصولات صندوق‌های قرض الحسنه اشتغالزایی بسیج سازندگی خمین که با حضور آیت‌الله «دری نجف آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، «مخلص الائمه» استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین و مدیران استان برگزار شد، اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی از مهمترین برنامه‌های بسیج سازندگی است که در این راستا ایجاد بستر لازم برای نقش آفرینی مردم در اقتصاد و مردمی کردن اقتصاد دنبال می‌شود و تلاش می‌کنیم الگویی جامع در این خصوص به ماندگار بگذاریم.

وی افزود: ایجاد صندوق های قرض الحسنه مردم محور از اقدامات مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است و در استان مرکزی ۷۲۰ صندوق قرض الحسنه ایجاد شده که دستاورد فعالیت این صندوق ها در طی سه سال گذشته ایجاد بیش از سه هزار فرصت شغلی در سطح استان است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی ادامه داد: همچنین ۵۰ تعاونی در کنار صندوق ها تشکیل شده و در راستای ایجاد اشتغال فعالیت می‌کنند و در سال گذشته بسیج سازندگی با پرداخت بیش از ۴۲ میلیارد تومان بیش از ۹۵۰ فرصت شغلی در سطح استان ایجاد کرد و ایجاد اشتغال ۱ هزار و ۳۰۰ مورد در سالجاری هدف گذاری شده است.

وی خاطر نشان کرد: تسهیلات بسیج سازندگی در بیش از ۲۰۰ عنوان عرصه شغلی پرداخت می شود که رویکرد آنها آموزش و توانمند سازی است و بسیج سازندگی به عنوان خادمین مردم خدمات خود در همه عرصه ها را با حفظ کرامت و منزل ارائه می دهد و الگوی حرکتی بسیج سازندگی مبتنی بر نقش آفرینی مردم است.

همچنین با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین استانی همزمان با اولین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی دو پروژه مسکن محرومین در روستای فرفهان به بهره‌برداری رسید و تحویل ولی نعمتان انقلاب اسلامی شد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات