۴۵۰ پروژه دهه فجر در اردبیل بهره‌برداری می‌شود

استاندار اردبیل گفت: ۴۵۰ پروژه دهه مبارک فجر با اعتبار ۲۵ تریلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد و در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.
کد خبر: ۹۴۱۱۵۸۳
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶

۴۵۰ پروژه دهه فجر در اردبیل بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سید حامد عاملی در آئین دیدار اعضای کمیته های ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مسجد میرزا علی اکبر اظهار داشت: 450 پروژه دهه مبارک فجر با اعتبار 25 تریلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد و در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

وی بیان کرد: بسط و گسترش آرمان‌های انقلابی، انسانی و اسلامی شجره طیبه انقلاب اسلامی است که در این زمینه مهم‌ترین مطالبه امروز مردم کارآمدی است که در این زمینه تامین نیازهای امروز و آینده خود در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است که در این زمینه بازگشت به آرمان و حول محور دولت سیزدهم است که در این زمینه با بازگشت نشاط و شادابی به دنبال تحقق نیازهای اساسی هستیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر با تجدید میثاق عموم مردم با آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام در دستور کار قرار گرفته که در راستای ارتقای شاخص‌های مختلف استان گام‌های اساسی برداشته شده که در این زمینه نیازمند همت بیشتر مسئولان هستیم و باید تلاش‌های اساسی در این زمینه انجام دهیم.

عاملی اظهار کرد: تلاش برای جبران عقب‌ماندگی‌های استان با جدیت ادامه دارد که در این زمینه درصدد هستیم مسیر مهمی را برای رشد و توسعه استان است که این موضوع باید مورد توجه مسئولان واقع شود چرا که در این زمینه نیازمند اتخاذ تصمیمات اساسی و برنامه‌ریزی‌های اساسی و حائز اهمیت است.

وی ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر نیز تصریح کرد: نقش جوانان نسل سوم انقلاب در دفاع از آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس امری لازم و ضروری است که باید به تفاوت نیازها و دیدگاه‌های نسل‌های انقلاب توجه داشته باشیم و از دستاوردهای مهم نظام و انقلاب صیانت کنیم.

ارسال نظرات