مسئول سازمان بسیج اساتید کشور:

نهضت استادی بسیج در خدمت اعتلای نظام حکمرانی و ارتقاء کارآمدی دستگاه‌ها، نهادها و وزارتخانه‌هاست

بسیج اساتید با داشتن ظرفیتی معادل ۱۰۸۴ کانون دانشگاهی و بیش از ۵۳۰۰۰ عضو، کاملا در خدمت اعتلای نظام حکمرانی و ارتقا کارآمدی دستگاه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و وزارتخانه‌هاست.
کد خبر: ۹۴۱۱۶۱۹
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

به گزارش  خبرگزاری بسیج، محمدرضا مردانی مسئول سازمان بسیج اساتید کشور با  کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر دیدار و گفتگو کرد.

نهضت استادی بسیج در خدمت اعتلای نظام حکمرانی و ارتقاء کارآمدی دستگاه‌ها، نهادها و وزارتخانه‌هاست


در این دیدار، مردانی با برشماری ظرفیت فاخر نهضت استادی بسیج به لحاظ کمی و کیفی، از آمادگی کامل این سازمان برای مساعدت و همکاری علمی و عملی به جمعیت هلال احمر در جهت تعالی و تحول، خبر داد و تاکید کرد: بسیج اساتیدبا داشتن ظرفیتی معادل ۱۰۸۴ کانون دانشگاهی و بیش از ۵۳۰۰۰ عضو، کاملا در خدمت اعتلای نظام حکمرانی و ارتقا کارآمدی دستگاه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و وزارتخانه‌هاست.

وی پیشنهاد کرد کارگروهی با حضور دو طرف جهت احصای نظام مسائل، فرآیندها و نحوه همکاری‌ها تشکیل شده و به یک تفاهم نامه عملیاتی منجر شود. 

رئیس جمعیت هلال احمر نیز با تاکید بر وجود روحیه بسیجی در جمعیت هلال احمر ایران، از پیشنهاد سازمان بسیج اساتید کشور جهت انعقاد تفاهم‌نامه در زمینه‌های علمی، پژوهشی و محتوایی، کاملا استقبال کرد.

نهضت استادی بسیج در خدمت اعتلای نظام حکمرانی و ارتقاء کارآمدی دستگاه‌ها، نهادها و وزارتخانه‌هاست

کولیوند از تدوین برنامه‌های کاری در سطح میان‌مدت و بلندمدت استقبال کرد و گفت: ظرفیت هیات‌های علمی دانشگاه‌های کشور و پتانسیل‌های گوناگون هلال‌احمر می‌تواند زمینه‌ای فراهم کند تا خدمت‌رسانی به مردم گسترش یابد. 


رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: جنس کار بسیج و هلال احمر یکی است و سرمایه اجتماعی که این دو  ایجاد می‌کنند، همگون است. بسیج و هلال‌احمر می‌توانند خدمتگزاران خوبی برای مردم ایران در روزهای سخت سوانح و بلایای طبیعی باشند و در روزهایی که عملیات بحران برقرار نیست، این همکاری مشترک می‌تواند در خدمت فرهنگ‌سازی و ترویج ایثار و از خودگذشتگی در جامعه قرار گیرد. 


در این دیدار، دکتر محمد قربانی گلشن آباد، معاون رسانه و ارتباطات اجتماعی این سازمان و عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی ضمن تبریک انتصاب کولیوند به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر، تاکید کرد: در هر شهری که دانشگاه وجود دارد، کانون بسیج اساتید فعال است و این شبکه عظیم نخبگانی می‌تواند در جهت ارتقا کارآمدی جمعیت هلال احمر چه در ایام وقوع سوانح طبیعی و چه در غیر آن در خدمت هلال احمر باشد.

وی با تاکید بر وجود اندیشکده‌ها و به ویژه مرکز افکارسنجی نخبگان و استادان و نیز گروه‌های رصد و پایش، بر آمادگی کامل کانون‌های بسیج اساتید جهت همکاری و مساعدت به هلال احمر، تاکید کرد.


گفتنی است در پایان این دیدار، محمدرضا مردانی و محمد قربانی گلشن آباد با پوشیدن لباس امدادگران هلال احمر، عضو داوطلب این جمعیت شدند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات