مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین دژ:

انقلاب اسلامی ایران بزرگترین نعمت خداوند است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین دژ گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین نعمت های خداوند متعال به ملت ایران است.
کد خبر: ۹۴۱۱۸۶۴
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳

حجت الاسلام حیدر کوثری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهین دژ با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام(ره) و ملت ایران دانست و اظهار کرد: قطعا یکی از بزرگترین نعمت هایی که خداوند به ملت ایران هدیه کرد، همین انقلاب اسلامی است.

وی به بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره و اضافه کرد: پایان بخشی به انحطاط طولانی و تاریخی، قرار گرفتن در مسیر پیشرفت سریع و صحیح، تاسیس حکومت مردمی، واردکردن عنصر اراده ملی به کانون مدیریت کشور، ورود جوانان به عرصه مدیریت از جمله دستاوردها و تحولات انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ به تحلیل وضعیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از شگل گیری آن به رهبری امام خمینی(ره) پرداخت و بیان داشت: موفقیت ها و پیشرفت های ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب در همه شاخص ها به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران ستم شاهی نیست .

حجت الاسلام کوثری تصریح کرد: با وجود تحريم‌های دشمنان ،نظام اسلامی و مردم بسيجی و ولايت‌مدار ايران محكم ايستاده و با استقامت و استقلال خود سبب شده است، تا هم‌اكنون حرف اول را در عرصه‌های مختلف در جهان بزند و به قطب ضداستكباری تبديل شود.

وي در پایان با بيان اينكه ايران اسلامی در اوج عزت و افتخار قرار دارد، افزود: ايران اسلامی با حضور مردم ولايت‌مدار خود در صحنه‌های مختلف همواره پيروز بوده و امروز بايد قدر اين نعمت و ولايت را بدانيم. 

رژه یگان های خودرویی و موتوری در شاهین دژ برگزار شد

همزمان با آغاز اولین روز از ایام الله دهه فجر یگان هایی خودرویی و موتوری در شهرستان شاهین دژ در سطح خیابان های این شهرستان رژه رفتند.

این یگان ها با برگزاری رژه خودرویی و موتوری از میدان امام علی (ع) تا دانشگاه پیام نور سالروز آغاز دهه مبارک فجر و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب را گرامی داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار